Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Донецького інституту туристичного бізнесу. Серія Підприємництво, менеджмент та маркетинг в туристичній сфері<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Иванина Е. А. Анализ финансового состояния деятельности аудиторской фирмы // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
2. |
Нікітін Л. М. Аналіз фінансових результатів у туризмі як система та спосіб дослідження // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
3. |
Власова Т. И. В век туризма - с новым качеством подготовки специалистов // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
4. |
Шаталов В. М. Геомагнитный фактор акклиматизации туристов // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
5. |
Иванова О. В. Государственное регулирование развития малого предпринимательства // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
6. |
Амоша О. І. До питання щодо удосконалення управління підприємствами // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
7. |
Ведмідь Н. І. Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
8. |
Боруха И. В. Интегрированные маркетинговые коммуникации, их влияние на торговую деятельность предприятий городов Донецка и Мариуполя // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
9. |
Шеховцова Е. А. Испанский язык и рынок туристических услуг Украины // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
10. |
Герасименко В. Г. Использование методов маркетингового стратегического анализа для определения привлекательности эмиссивных туристических рынков // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
11. |
Садеков А. А. Конкурентные стратегии на основе экологического качества // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
12. |
Беликов И. Л. Критерии оценки потока иностранных туристов // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
13. |
Гуржій Н. М. Маркетингові ризики в діяльності торговельних підприємств // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
14. |
Гаврилюк С. П. Методи оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
15. |
Саенко В. Г. Методика мониторинга и экономического анализа сведений о рекреационных ресурсах региона // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
16. |
Саенко Г. В. Методические положения наращивания предпринимательства в регионе // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
17. |
Дядечко Л. П. Методичні підходи до формування та розподілу прибутку в туристичному бізнесі // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
18. |
Гузь Н. Г. Методы и механизмы коммутативного маркетинга в туристическом бизнесе // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
19. |
Бойко М. Г. Моделі розвитку підприємницької діяльності у сфері готельного господарства // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
20. |
Сотникова К. В. Некоторые вопросы стратегического планирования и контроля в маркетинге // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5.
|
| |