РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Хохліна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
2.

Хохліна О. П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи : Навч.-метод. посіб. — К.: Альма-матер, 2002
3.

Синьов В. М. Психологія розумово відсталої дитини : підруч. — К.: Знання, 2008
4.

Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
5.

Хохліна О. П. Теоретичні аспекти функціонування реабілітаційних центрів для осіб з порушеннями психофізичного розвитку // Дефектологія. - 2007. - № 2.
6.

Хохліна О. П. Мета освіти у змісті навчання розумово відсталих дітей // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4.
7.

Хохліна О. П. Проблема розвитку дитини з вадами інтелекту в працях Виготського Л.С. // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1.
8.

Хохліна О. П. Розумовий розвиток учнів у процесі трудового навчання // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 1.
9.

Хохліна О. П. Проблема дослідження рольової поведінки підлітків з вадами розумового розвитку // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1.
10.

Ляшко В. Індивідуальний стиль діяльноті: особливості прояву та передумови становлення у школярів із інтелектуальним порушеннями // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3.
11.

Хохліна О. П. Методологічні й теоретичні основи психології : навч. посіб. — Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014
12.

Хохліна О. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
13.
. — Київ, 2014
14.
. — Київ, 2014
15.
. — Київ, 2014
16.

Хохліна О. П. Саморегуляція як показник особистісного зростання учнів спеціальних освітніх закладів // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського