Пошуковий запит: (<.>A=Решетнікова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. | . — Луганськ, 2000. — 200 с.
|
2. | . — Луганськ, 2000. — 172 с.
|
3. |
Решетнікова І. В. Традиційна слов'янська обрядність в аспекті усвідомлення соціокультурного "ми". — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
|
4. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 183 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 7).
|
5. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6).
|
6. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2002. — 258 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту; N 8).
|
7. | . — Луганськ, 2003. — 200 с.
|
8. |
Павленко А. Ф. Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. — К., 2005
|
9. |
Павленко А. Ф. Маркетинг : підручник. — К., 2008
|
10. |
Лютий І. О. Національні фінансові системи в умовах глобалізації : монографія. — Івано-Франківськ: Галиц. Акад., 2008
|
11. |
Решетнікова І. В. Опозиції в східнослов'янській традиційній культурі (на матеріалі народної ритуально-театралізованої обрядності) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав: 17.00.01. — К., 2001
|
12. |
Решетнікова І. Л. Формування маркетингової стратегії підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02. — К., 1999
|
13. |
Решетнікова І. Л. Маркетинг : навч.-метод. посіб. — К., 2010
|
14. |
Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811.
|
15. |
Решетнікова І. Л. Євромаркетинг: особливості застосування та завдання українських підприємств // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 7.
|