РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (12)
Журнали та продовжувані видання (2)
Автореферати дисертацій (1)
Наукова періодика України (30)
Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит:
(<.>A=Мних О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
41
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Мних
О. Б.
Європейська інтеграція: зарубіжний і вітчизняний досвід
. — 2001 //
Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр
.
2.
Мних
О. Б.
Актуальні проблеми розвитку вітчизняних підприємств в умовах поглиблення європейської інтеграції
. — 2003 //
Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр
.
3.
Мних
О. Б.
Діяльність кредитно-інвестиційних структур в умовах трансформації економіки України
. — 2003 //
Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. ринк. трансформації України: Зб. наук. пр
.
4.
Василевський М.
Економіка логістичних систем
: монографія. — Л., 2008
5.
Мних
О. Б.
Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікацій та оцінювання їх ефектів
. — 2005 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
6.
Мних
О. Б.
Оцінювання ринкової вартості підприємства: методологічні проблеми
. — 2006 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
7.
Мних
О. Б.
Раціоналізація структури капіталу і управління ризиками - ключові фактори зміцнення конкурентних позицій інвестиційних банків
. — 2005 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
8.
Мних
О. Б.
Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики
. — 2005 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
9.
Мних
О. Б.
Зміна філософії управління вартістю підприємства та проблеми її оцінювання
. — 2007 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
10.
Мних
О. Б.
Ідентифікація та оцінка чинників формування вартості акціонерних товариств: теоретико-прикладні аспекти
. — 2007 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
11.
Мних
О. Б.
Дослідження ринкової влади учасників ринку та ефективності маркетингової діяльності у контексті формування ринкової вартості машинобудівного підприємства
. — 2008 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
12.
Мних
О. Б.
Інтелектуальний капітал і його роль у формуванні вартості машинобудівного підприємства та інноваційній діяльності
. — 2008 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
13.
Мних
О. Б.
Фінансово-економічні і соціальні наслідки процесів галузевої концентрації на ринку машинобудування і проблеми формування вартості підприємства
. — 2008 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
14.
Мних
О. Б.
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства
: автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Л., 2009
15.
Мних
О. Б.
Маркетинг у формуванні ринкової вартості машинобудівного підприємства: теорія і практика
: монографія. — Л., 2009
16.
Мних
О. Б.
Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграції людського капіталу
. — 2010 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
17.
Мних
О. Б.
Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи
. — 2010 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
18.
Мних
О. Б.
Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
. — 2012 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
19.
Мних
О. Б.
Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринку
. — 2012 //
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
.
20.
Мних
О. Б.
Актуальні проблеми розвитку фармацевтичного ринку та підходи до їх вирішення
//
Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"
. - 2012. - № 749.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського