Пошуковий запит: (<.>A=Галів М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Галів М. Д. Проблема формування характеру особистості в історії розвитку української педагогічної думки (60-ті роки ХІХ - 60-ті роки ХХ століття) : моногр. — Дрогобич, 2007 - (Унів. б-ка).
|
2. |
Галів М. Д. Проблема формування характеру особистості в історії розвитку української педагогічної думки (60-ті роки XIX - 60-ті роки ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук. — Житомир, 2007
|
3. |
Галів М. Між серпомолотом і свастикою: освіта на Дрогобиччині у 1939 - 1944 рр. : монографія. — Дрогобич: Коло, 2010
|
4. |
Галів М. Д. Нарис історії школи села Літиня (XIХ - перша половина XX ст.). — Дрогобич; Стрий: ПП Ткачик С.А., 2011
|
5. |
Галів М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського // Рідна шк.. - 2006. - № 7.
|
6. |
Галів М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного характеру (20 - 30 рр. XX століття) // Рідна шк.. - 2006. - № 12.
|
7. |
Галів М. Характер особистості: педагогічний контекст // Рідна шк.. - 2006. - № 2.
|
8. |
Галів М. "Актуальність - неактуальність" вивчення творчості А. Макаренка // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4.
|
9. |
Галів М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4.
|
10. |
Галів М. Дрогобицький державний учительський інститут: перший рік роботи (1940 - 1941) // Молодь і ринок. - 2011. - № 2.
|
11. |
Галів М. "Професійне" шкільництво Стрийщини у період німецької окупації (1941-1944 рр.) // Молодь і ринок. - 2013. - № 6.
|
12. |
Галів М. Позитивізм як теоретико-методологічне підурунтя українського історико-педагогічного наративу (друга половина XIX - початок XX ст.) // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1.
|
13. |
Галів М. Д. Історико-педагогічне джерело та встановлення істини в історико-педагогічній науці (думки крізь призму поглядів Єжи Топольського) // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15.
|
14. |
Галів М. Епістеміологічні засади історико-педагогічних поглядів Ілярія Карбулицького // Молодь і ринок. - 2015. - № 4.
|
15. |
Галів М. Шкільництво українсько-польського пограниччя: черговий здобуток у дослідженні проблеми (Pelczar R. Szkoly parafialne na pograniczu polsko-ruskim (ukrainskim) w Galicji w latach 1772-1869 / R. Pelczar. – Lublin : wydawnictwo Kul, 2009. – 343 s.) // Іст.-пед. альм.. - 2014. - Вип. 1.
|
16. |
Галів М. Герменевтико-методичні технології вивчення писемних джерел в історико-педагогічному наративі Миколи Лавровського // Молодь і ринок. - 2016. - № 9.
|
17. |
Галів М. Український історико-педагогічний наратив (середина XIX – кінець XX століття): епістемологічні засади : [монографія]. — Дрогобич: Ред.-вид. від. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2018
|
18. |
Галів М. Спалення села Орихівчик на Львівщині як метод боротьби з українським визвольним рухом (1944 р.): документальне свідчення // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2020. - Вип. 9.
|
19. | Повсякденне життя населення західних земель України у перші повоєнні роки (1944 - 1953). — Львів: Liha-Pres, 2021
|
20. | Політика пам'яті в Україні щодо радянських репресій у Західних областях (1939–1953) : [колект. монографія]. — Львів: Liha-Pres, 2021
|
| |