Пошуковий запит: (<.>A=Балабанова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Балабанова Л. Використання комплексної інформаційної системи підтримки прийняття управлінських рішень в умовах сталого розвитку. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
2. |
Балабанова Л. М. Категория нормы в психологии студенческого возраста (теоретико-методологический аспект). — Х.: Консум, 1999
|
3. |
Балабанова Л. М. Перцентильні стандарти та їх використання в оцінці направленості адаптаційного реагування людини. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
4. |
Балабанова Л. М. Системные принципы детерминации психофизиологических взаимоотношений у студентов первых лет обучения в вузе. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
5. |
Балабанова Л. В. Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств : Моногр. — Донецьк, 2005 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
6. |
Балабанова Л. М. Субъективная категоризация процесса профессионального становления личности в системе силовых структур. — 2004 // Право і безпека.
|
7. | Маркетинг. Менеджмент. — Донецк, 2001 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
8. | SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. — Донецьк, 2001 - (Школа маркетинг. менедж.).
|
9. |
Балабанова Л. В. Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика : Моногр. — Донецк, 2003 - (Школа маркетинг. менеджмента).
|
10. |
Балабанова Л. В. Маркетинг закупівельної діяльності. — Донецьк, 2002 - (Школа маркетинг. менедж.).
|
11. | Маркетинг-практикум : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Донецьк, 2002 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
12. |
Балабанова Л. В. Маркетинговый аудит системы сбыта : Моногр. — Донецк, 2003 - (Шк. маркетинг. менеджмента).
|
13. |
Балабанова Л. В. Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. — Донецьк, 2002 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
14. |
Балабанова Л. М. Неблагоприятные эмоциональные состояния работников ОВД и пути их преодоления. — 2002 // Право і безпека.
|
15. |
Балабанова Л. М. Современные подходы к оценке акцентуации личности. — 2002 // Право і безпека.
|
16. |
Балабанова Л. М Сравнительные данные различных подходов в представлении типов темперамента и высшей нервной деятельности. — 2003 // Право і безпека.
|
17. | Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
|
18. |
Балабанова Л. В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. — Донецьк, 2003 - (Школа маркетинг. менедж.).
|
19. |
Балабанова Л. В. Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия : Моногр. — Донецк, 2003 - (Шк. маркетинг. менедж.).
|
20. | Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. — 3-є вид., переробл. і доповн. — К.: Знання, 2004 - (Вища освіта XXI ст.).
|
| |