РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Ісайкіна Медіакомунікації як інструмент маркетингу$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ісайкіна О. Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2019. - Вип. 7.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського