Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.28$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 320
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Матвеев В. В. Автоматизированная система подготовки тестов, проведения и анализа результатов тестирования. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
2. |
Ситніков Д. Е. Логічні засоби оцінювання знань студентів. — 1999 // Вісн. Харк. держ. акад. культури.
|
3. |
Чорний С. Г. Методологічні основи та склад курсу "Геоекологія". — Х., 2000 // Людина і довкілля. Пробл. неоекології.
|
4. |
Петров Э. Г. Методы количественной оценки содержания и качества подготовки специалистов. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
5. |
Тищенко О. І. Про більш чи менш об'єктивну оцінку знань студентів за допомогою математичних методів. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
6. |
Андрющук А. А. Профессионально-ориентированные системы тестирования. — 2-е изд., перераб. и доп. — Луганск, 1999
|
7. |
Метешкин К. А. Теоретические основы построения интеллектуальных систем управления учебным процессом в вузе. — Х.: Экограф, 2000
|
8. |
Есаулов А. О. Контроль навчальних досягнень студентів (теоретико-методичний аспект) : Моногр. — К., 2005
|
9. |
Лавриненко Д. И. Критерии оценки интенсивности дифференцированного воздействия, направленного на повышение функциональных возможностей студентов. — 2005 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
10. |
Гронлунд Н. Е. Оцінювання студентської успішності : Практ. посіб. — К.: Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2005
|
11. |
Пташный О. Д. Опыт организации текущего и периодического контроля учебно-познавательной деятельности студентов в университетах Украины во второй половине ХІХ века. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Пташный О. Д. Организация переводных экзаменов в университетах Украины во второй половине ХІХ века. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Орлов О. В. Сервер дистанційного тестування, що створений на основі Web-технологій. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр.
|
14. |
Сізих Н. В. Моделі та комп'ютерні технології адекватних процесів тестування. — К.: Фенікс, 2002
|
15. |
Кузьмінський А. І. Тест навчальних досягнень особистості як засіб педагогічного вимірювання : Навч. посіб. для викл. ВНЗ, вчителів ЗОШ. — Черкаси: Черкас. держ. ун-т ім. Б.Хмельницького, 2002
|
16. |
Беспалько В. В. Явища психо-фізіологічної дезадаптації студентів під час екзаменів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. | Ефективність і нові форми діагностики рівня підготовки фахівців у ВНЗ : Матеріали наук.-метод. конф. — Л., 2004
|
18. |
Варавина Е. Н. Составление реабилитационных программ в курсовых работах - залог улучшения качества подготовки специалистов. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
19. | Методичні рекомендації до проведення підсумкового тестового контролю. — Х., 2007
|
20. |
Демінська Л. О. Модульно-рейтингова система оцінки знань майбутніх фахівців з оздоровчої фізичної культури. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
| |