Пошуковий запит: (<.>U=У010$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8888
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бритченко И. Г. Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. — Донецк, 2001
|
2. |
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
|
3. |
Рябченко О. Д. Акціонування в економіці. — Х.: Основа, 1998
|
4. |
Рябченко О. Д. Акціонування промислових підприємств в умовах перехідної економіки. — Х.: Основа, 1997
|
5. |
Рябченко О. Д. Акціонування і приватизація за кордоном. — Х.: Основа, 1998
|
6. |
Савчук В. П. Анализ и разработка инвестиционных проектов : Учеб. пособие для студ. экон. вузов. — К.: Абсолют-В: Эльга, 1999
|
7. | Аналіз вигід і витрат : Практ. посіб. — К.: Основи, 1999
|
8. |
Вітлінський В. В. Аналіз, моделювання та управління економічним ризиком : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К.: КНЕУ, 2000
|
9. |
Крамаренко В. И. Биржевая деятельность : Учеб.пособие для студ. экон. спец. — Симф.: Таврида, 2000
|
10. |
Сафонова Л. Д. Бюджетний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
|
11. |
Покропивний С. Ф. Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. — К., 1998
|
12. |
Покропивний С. Ф. Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 1999
|
13. |
Барроу К. Бізнес-план : Практ. посіб.: Пер. з англ. — 3-є вид. — К.: Знання, 2001
|
14. |
Денега О. З. Бізнес-планування - вирішальний фактор підприємницького успіху. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
15. |
Луцишин П. В. Бізнес-планування: теорія, методика, практика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів. — Луцьк: Вежа, 1999 - (Книгозбірня студ.).
|
16. |
Солодкий М. О. Біржовий ринок : Навч. посіб. — К.: Джерела М, 2001
|
17. |
Ющенко В. А. Валютне регулювання : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вищ. навч. закл. — К.: Знання, 1999 - (Вища освіта XXI ст.).
|
18. |
Маркелов А. Є. Ваш Бізнес: Аналіз та обгрунтування інвестиційних проектів, бізнес-планування. — К.: Логос, 1998
|
19. |
Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
|
20. |
Панков В. А. Введение в теорию управления корпорацией. — Краматорск, 1999
|
| |