РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (784)Журнали та продовжувані видання (41)Автореферати дисертацій (53)Наукова періодика України (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Б.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
. — К., 1998
2.
. — К., 1998
3.
Актуальні питання комплексної освіти у спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення природничо-математичних дисциплін : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. "Рішельєв. читання", 23 - 27 верес. 1999 р., м.Одеса. — О.: АстроПринт, 1999
4.
Дидактики дисциплін природознавчо-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам'янець-Подільський, 2000. — 223 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер.: пед.; Вип. 6).
5.

Байбара Т. М. Методика навчання природознавства в початкових класах : Навч. посіб. — К.: Веселка, 1998 - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні").
6.

Гриньова М. В. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень при вивченні предметів природничого циклу : Навч.-метод. посіб. — Полтава, 2001
7.

Біда О. А. Основні етапи розвитку методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці в школі : Для вчителів почат. кл. і студ. пед. ф-тів. — К.: Наук. світ, 2000
8.

Біда О. А. Підготовка вчителів до екологічного виховання молодших школярів на уроках природознавства : Для вчителів почат. класів і студ. пед. ф-тів. — К.: Наук. світ, 2000
9.

Очеретенко Л. Ю. Світоглядна спрямованість гуманітаризації природничо-наукових дисциплін у вузі. — К.: ІЗМН, 1998
10.
Шляхи підвищення ефективності природничо-математичної освіти в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : Зб. матеріалів Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (6 - 9 квіт. 2000 р., м. Херсон). — Херсон, 2000
11.

Гусаковська Т. М. Шляхи інтеграції змісту природничих дисциплін в сучасній школі. — К., 2000 // Наука і сучасність.
12.

Помогайбо В. М. Довкілля : Інтегр. курс: підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. — Полтава: Довкілля-К, 2005
13.
Компетентнісний підхід до вивчення природничо-математичних дисциплін у закладах середньої ланки освіти : Зб. матеріалів Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 21 - 22 квіт. 2005 р., м.Херсон. — Херсон, 2005. — 175 с. - (Пошук молодих; Вип. 4).
14.

Риженко А. В. Просвітницький і педагогічний досвід природничих товариств України (друга половина ХІХ - початок ХХ століть) : Навч. посіб. — К.: Наук. світ, 2004
15.
Теорія і практика інтеграції змісту освіти; Освітня програма "Довкілля" : Зб. наук. пр. — К.; Полтава: Довкілля-К, 2004
16.

Біда О. А. Підготовка майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі: Теоретико-методичні засади. — К.: Наук. світ, 2002
17.
Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. — Рівне, 2000. — 145 с. - (Зб. наук.-метод. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 2).
18.
Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. — Рівне, 2002. — 160 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 5).
19.

Біда О. А. Методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі : Моногр. — К.: Наук. світ, 2003
20.

Бабій М. Ф. Нові психологічні напрями організації навчального процесу з природознавства. — Луцьк: РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2003
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського