Пошуковий запит: (<.>U=ч421.252$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 152
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Варенко В. М. Вивчення творчості українських письменників ХІХ - початку ХХ століття як засіб формування християнських моральних цінностей у старшокласників (культурологічний аспект) : Навч.-метод. посіб. — К., 2005
|
4. |
Білогур В. Є. Впровадження ділової гри "найслабкіша ланка" у навчальну практику ДДІФКІС. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Котлярова Л. Т. Восприятие графического изображения как условие развития индивидуальных творческих особенностей мышления у младших подростков. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
6. |
Волошина Н. Й. Ми є. Були. І будем ми! Виховання національної самосвідомості учнів засобами художньої літератури : Навч.-метод. посіб. — К.: Ленвіт, 2003
|
7. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Теоретичні та методичні основи побудови ігрової маніпулятивної педагогічної технології ІТООД МАРО : Моногр. — Х.: Майдан, 2006
|
8. |
Мантула Т. І. Проектна технологія: теорія і практика : метод. посіб. — Кіровоград: ПОЛІМЕД-Сервіс, 2008
|
9. |
Сергієнко Л. В. Дидактична гра як форма навчання в системі професійної освіти. — 2009 // Освіта на Луганщині.
|
10. |
Черній В. С. Виховання культури людських взаємин в учнів 5 - 8-х класів у процесі вивчення художньої літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2003
|
11. |
Пожар Н. В. Групові форми організації пізнавальної діяльності старшокласників в умовах інформатизації навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Х., 1999
|
12. |
Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 03.00.09. — К., 2009
|
13. |
Ноздрова О. П. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2008
|
14. |
Салащенко Г. М. Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук. — Кривий Ріг, 2008
|
15. |
Мельник А. О. Літературний розвиток учнів 5 -7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
16. |
Петровський С. С. Метод проектів у профільному навчанні інформатики учнів старшої школи : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09. — К., 2009
|
17. |
Нищета В. А. Метод проектів як засіб формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання українознавчих предметів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09. — Кривий Ріг, 2009
|
18. |
Нечволод Л. І. Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2002
|
19. |
Михальчук Н. О. Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
20. |
Кондратова Л. Г. Підготовка вчителя до організації проектної діяльності учнів основної школи в позаурочній роботі : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
|
| |