Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-8$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. | Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю. — К., 1998
|
2. |
Главінська О. Д. Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2002
|
3. |
Муханова І. Ф. Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
4. |
Болтівець С. І. Теоретико-методичні засади педагогічної психогігієни : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07. — К., 2005
|
5. |
Пальчевський С. С. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.09. — К., 2003
|
6. |
Овчинникова И. В. Диагностический инструментарий для мониторинга развития ключевых компетентностей учащихся : метод. пособие. — Луганск: Резников В. С., 2009
|
7. |
Зуєв І. О. Психологічні особливості репрезентативних систем в умовах різних способів організаційно-навчальної діяльності підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Х., 2011
|
8. |
Заікіна Г. Л. Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02. — К., 2010
|
9. |
Левченко О. Ол. Педагогічна фасилітація у підвищенні продуктивної взаємодії у процесі професійної підготовки викладача психології. — 2009 // Освіта на Луганщині.
|
10. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія]. — Х.: Цифр. друк. № 1, 2012
|
11. |
Ткаченко Н. В. Теоретико-методологічні умови виникнення психолого-педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку. — 2010 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
12. |
Ткаченко Н. В. Діагностика системного підходу щодо подолання явища педагогічної занедбаності в учнів початкових класів. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
13. |
Діденко А. І. Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
|
14. |
Сечейко О. Комплексний підхід до розвитку особистості як основа забезпечення успішності школяра // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1.
|
15. |
Компанець Н. Кому і чому математика дається важко // Дефектологія. - 2011. - № 4.
|
16. |
Максименко С. Д. Диференційоване навчання: до проблеми психологічного супроводу // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1.
|
17. |
Лантух Л. І. Діагностично-коригуюча функція оцінювання навчальних досягнень учнів // Постметодика. - 2007. - № 3.
|
18. |
Кондратенко Л. О. Психологія первинної шкільної неуспішності : монографія. — Чернігів: Десна Поліграф, 2017
|
19. |
Ферт О. Г. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.01.03. — Київ, 2020. — 36, [1]: а-рис.
|