РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.
Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю. — К., 1998
2.

Главінська О. Д. Вплив низької навчальної успішності на становлення самооцінки школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2002
3.

Муханова І. Ф. Психолого-педагогічна корекція шкільної неуспішності молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
4.

Болтівець С. І. Теоретико-методичні засади педагогічної психогігієни : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07. — К., 2005
5.

Пальчевський С. С. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.09. — К., 2003
6.

Овчинникова И. В. Диагностический инструментарий для мониторинга развития ключевых компетентностей учащихся : метод. пособие. — Луганск: Резников В. С., 2009
7.

Зуєв І. О. Психологічні особливості репрезентативних систем в умовах різних способів організаційно-навчальної діяльності підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Х., 2011
8.

Заікіна Г. Л. Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02. — К., 2010
9.

Левченко О. Ол. Педагогічна фасилітація у підвищенні продуктивної взаємодії у процесі професійної підготовки викладача психології. — 2009 // Освіта на Луганщині.
10.

Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія]. — Х.: Цифр. друк. № 1, 2012
11.

Ткаченко Н. В. Теоретико-методологічні умови виникнення психолого-педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку. — 2010 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
12.

Ткаченко Н. В. Діагностика системного підходу щодо подолання явища педагогічної занедбаності в учнів початкових класів. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
13.

Діденко А. І. Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
14.

Сечейко О. Комплексний підхід до розвитку особистості як основа забезпечення успішності школяра // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1.
15.

Компанець Н. Кому і чому математика дається важко // Дефектологія. - 2011. - № 4.
16.

Максименко С. Д. Диференційоване навчання: до проблеми психологічного супроводу // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1.
17.

Лантух Л. І. Діагностично-коригуюча функція оцінювання навчальних досягнень учнів // Постметодика. - 2007. - № 3.
18.

Кондратенко Л. О. Психологія первинної шкільної неуспішності : монографія. — Чернігів: Десна Поліграф, 2017
19.

Ферт О. Г. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.01.03. — Київ, 2020. — 36, [1]: а-рис.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського