РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-996$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Плотникова В. В. Мода как психологический феномен общения в молодежной среде. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
2.

Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
3.

Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посіб. — Л., 2004
4.

Смирнова Н. И. Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
5.
Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
6.

Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
7.

Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04. — К., 2000
8.

Ларіна Я. С. Поведінка споживача : навч. посіб. — К.: Академія, 2014 - (Альма-матер). — N 20140124.
9.

Saman Attiq How individual social values stimulate consumer purchase decision involvement and compulsive buying behavior: a path by path multigroups analysis // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 7.
10.

Romaniuk A. Named-entity recognition for sentiment analysis of Ukrainian reviews // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 777.
11.

Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
12.

Сюсель Ю. В. Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04. — Київ, 2015
13.

Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. для студентів ВНЗ. — Київ: Центр учб. літ-ри, 2014. — 206, [1]: a-рис.
14.

Комірна В. В. Поведінка споживачів : навч.-метод. посіб. — Донецьк: Ноулідж, Донец. від-ня, 2013
15.

Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1.
16.

Притиченко Т. І. Психологічні прийоми маркетингового ціноутворення та їх вплив на поведінку споживача // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5.
17.
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 груд. 2017 р., Рівне. — Рівне: О. Зень, 2017
18.

Скалацька О. В. Простір моди у соціально-філософському вимірі : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03. — Одеса, 2018
19.

Матюхіна О. А. Дискурс "космічного стилю" в моді: презентація свободи особистості // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 2.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського