Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-996$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Плотникова В. В. Мода как психологический феномен общения в молодежной среде. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
2. |
Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
|
3. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посіб. — Л., 2004
|
4. |
Смирнова Н. И. Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. | Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
|
6. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
|
7. |
Резнік В. С. Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04. — К., 2000
|
8. |
Ларіна Я. С. Поведінка споживача : навч. посіб. — К.: Академія, 2014 - (Альма-матер). — N 20140124.
|
9. |
Saman Attiq How individual social values stimulate consumer purchase decision involvement and compulsive buying behavior: a path by path multigroups analysis // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 7.
|
10. |
Romaniuk A. Named-entity recognition for sentiment analysis of Ukrainian reviews // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 777.
|
11. |
Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
|
12. |
Сюсель Ю. В. Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04. — Київ, 2015
|
13. |
Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. для студентів ВНЗ. — Київ: Центр учб. літ-ри, 2014. — 206, [1]: a-рис.
|
14. |
Комірна В. В. Поведінка споживачів : навч.-метод. посіб. — Донецьк: Ноулідж, Донец. від-ня, 2013
|
15. |
Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1.
|
16. |
Притиченко Т. І. Психологічні прийоми маркетингового ціноутворення та їх вплив на поведінку споживача // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5.
|
17. | Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 груд. 2017 р., Рівне. — Рівне: О. Зень, 2017
|
18. |
Скалацька О. В. Простір моди у соціально-філософському вимірі : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03. — Одеса, 2018
|
19. |
Матюхіна О. А. Дискурс "космічного стилю" в моді: презентація свободи особистості // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - № 2.
|