РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (147)Автореферати дисертацій (26)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 135
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сєромаха Н. Є. Формування компетенцій спеціального психолога щодо корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1.
2.

Тертична Н. А. Розвиток комунікативних навичок у дітей із синдромом Дауна в умовах інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 20.
3.

Дегтяренко Т. В. Становлення міжпівкулевої взаємодії в онтогенезі вищих психічних функцій дитини та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
4.

Форманюк Ю. В. Особливості мислення юнаків з ознаками інфантильності // Наука і освіта. - 2011. - № 9.
5.

Шарапа Г. Феномен неповноцінності: історико-філософська рефлексія // Нова пед. думка. - 2011. - № 4.
6.

Савчук Л. Дослідження особливостей сформованості комунікативних умінь у дошкільників із ЗПР // Нова пед. думка. - 2007. - № 2.
7.

Ковалишин І. В. Особливості батьківського ставлення до дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19.
8.

Мамічева О. В. Спеціальна психологічна допомога в комплексному супроводі розвитку дитини з соціально-особистісними проблемами в системі освіти // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2.
9.

Бистрова Ю. О. Практичні рекомендації щодо розвитку та корекції схильностей розумово відсталих молодших школярів у процесі навчально-практичної діяльності // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
10.

Проскурняк О. І. Комунікативно-мовленнєвий розвиток розумово відсталих дітей та підлітків: психологічний аспект // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
11.

Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
12.

Єросова С. А. Психологічні передумови усвідомлення та застосування дисциплінарних норм розумово відсталими молодшими школярами // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
13.

Мельничук І. В. Особливості розвитку емоційної сфери дітей-інвалідів у підлітковому віці: проблеми вивчення // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
14.

Розіна І. В. Психологічні властивості мислення дітей молодшого шкільного віку з патологією розумового розвитку // Наука і освіта. - 2012. - № 9.
15.

Тепляков Н. Н. Особенности замещения квазипотребности у детей олигофренов // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5.
16.

Кантарьова Н. В. Особливості психологічного втручання в роботі з розумово відсталими дітьми та їхніми сім'ями // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
17.

Хохліна О. П. Проблема дослідження рольової поведінки підлітків з вадами розумового розвитку // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1.
18.

Бистрова Ю. Психологічні особливості конфліктної поведінки підлітків з інтелектуальною недостатністю // Дефектологія. - 2006. - № 4.
19.

Бистрова Ю. О. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей із вадами розумового розвитку // Дефектологія. - 2006. - № 1.
20.

Сак Т. Психологічний супровід учнів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі (діагностичний напрям) // Дефектологія. - 2009. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського