Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.25$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 135
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
|
2. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
3. |
Шмаргун В. М. Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку (на основі занять фізичними вправами в умовах загальноосвітньої школи) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2000
|
4. |
Дмитрієва І. В. Корекція художнього сприймання розумово відсталих підлітків засобами образотворчого мистецтва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2002
|
5. |
Кузнєцов А. М. Психологічні особливості адаптації розумово відсталих першокласників до навчання : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
6. |
Лазоренко Т. М. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2002
|
7. |
Шебанова В. І. Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2002
|
8. |
Висковатова Т. Умственная отсталость и параолимпийский спорт. — 2002 // Наука в олимп. спорте.
|
9. |
Стадненко Н. М. Нариси з олігофренопсихології : Навч. посіб. для спец. "Дефектологія". — Кам'янець-Поділ., 2002
|
10. |
Бойко Г. М. Підготовка підлітків із синдромом Дауна до психосоціальної інтеграції в суспільство : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08. — К., 2003
|
11. |
Харченко Л. Характеристика психомоторики молодших школярів з легкою формою розумової відсталості. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Висковатова Т. П. Психологические особенности подростков с отклонениями в психическом развитии : Учеб.-метод. пособие по юрид. психологии. — О., 2003
|
13. |
Романенко О. В. Особливості формування Я-образу у школярів з церебральним паралічем : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2003
|
14. |
Компанець Н. М. Формування довільної поведінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08. — К., 2004
|
15. |
Бастун Н. Право розумово відсталих підлітків та молоді на особисте життя : Посіб. — К.: В.Главник, 2004
|
16. |
Проскурняк О. І. Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2004
|
17. |
Колодич О. Б. Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 4.
|
18. |
Назаревич В. В. Психологічні особливості корекції поведінки соціально дезадаптованих дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2005
|
19. |
Скрипник Т. В. Раннє прогнозування труднощів у навчанні дошкільників з церебральними паралічами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2005
|
20. |
Хохліна О. П. Проблема дослідження рольової поведінки підлітків з вадами розумового розвитку // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1.
|
| |