Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 403
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Паньків М. В. Постать баяніста-концертмейстера (акомпаніатора) у культурному просторі XXI століття // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 1.
|
2. |
Марченко В. В. Історіографічний дискурс дослідження акордеонного мистецтва України // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 2.
|
3. |
Янь Чжихао Прийоми імітації звучання національних інструментів у фортепіанних транскрипціях китайських композиторів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2016. - № 2.
|
4. |
Кисляк Б. Перекладення творів класичної музики для ансамблів баяністів як чинник розвитку академічного виконавства // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 1.
|
5. |
Дякунчак Ю. Баянно-акордеонний репертуар у виданнях Західної України XXI століття // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 1.
|
6. |
Душний А. І. Дрогобиччина як наукова інституція баянно-акордеонного руху України XXI ст. // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 1.
|
7. |
Заяц Н. Фортепианное творчество Энрике Гранадоса в контексте взаимодействия традиций западноевропейского романтизма и ренасимьенто // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1.
|
8. |
Чжихао Янь Шляхи проникнення фортепіанного мистецтва у Китайський культурний простір // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
|
9. |
Каплієнко-Ілюк Ю. Мініатюра як принцип композиторського мислення Йосипа Ельгісера // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
|
10. |
Андросова Д. В. Від модерного до постмодерного дискурсу фортепіанного мистецтва XX - початку XXI ст.: виконавська специфіка : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2015
|
11. |
Молчанова Т. О. Мистецтво піаніста-концертмейстера: історичний і методологічний дискурс-аналіз : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2016
|
12. |
Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49.
|
13. |
Тарчинська Ю. Метатекст фортепіанної музики та індивідуальний стиль композитора-піаніста // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20, т. 1.
|
14. |
Чорна Є. Б. Дитяча фортепіанна музика у контексті авторського стилю А. Караманова : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Харків, 2015
|
15. |
Афанасенко Т. В. Темброколористична палітра у фортепіанних творах Олів'є Мессіана : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2015
|
16. |
Лу Чен Методика формування вмінь музично-виконавської артикуляції майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Київ, 2015
|
17. |
Тарчинська Ю. Г. Методичні підходи до формування техніки гри у бетховенському стилі піанізму // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11.
|
18. |
Кіреєва В. Г. Сучасні тенденції українського фортепіанного репертуару // Наука. Релігія. Суспільство. - 2012. - № 1.
|
19. |
Копелюк О. О. Формування композиторського стилю І. Карабиця (на прикладі фортепіанного циклу "Прелюдія і токата") // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 3.
|
20. |
Перепелиця М. Театральність як форма розвитку драматургії фортепіанних концертів Кармели Цепколенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1.
|
| |