Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.041$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зав'ялова О. К. Ансамблеве мислення Бетховена. I соната для фортепіано та віолончелі N 4, op. 102 N 1. — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
|
2. |
Лысюк Е. Л. Соната N 32 Л.Бетховена и ее исторический генезис : Метод. пособие. — О.: Астропринт, 2004
|
3. |
Зав'ялова О. К. Віолончельні сонати Л. ван Бетховена (нові аспекти сучасної бетховеніани). — Х., 2001 // Культура України. Мистецтвознав..
|
4. |
Веркина Т. Б. Исполнительский анализ сонаты Л. ван Бетховена ор. 27 № 1. — Х.: Кортес-2001, 2008
|
5. |
Ломоносова Н. О. Ранні сонати А.Гайдна та проблеми їх редакційної інтерпретації : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 1998
|
6. |
Понькіна А. М. Саксофон у музичній культурі XX століття (на матеріалі сонатної творчості зарубіжних та українських композиторів) : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — Х., 2009
|
7. |
Підпорінова К. В. Соната в творчості М.К.Метнера як віддзеркалення ідейно-художньої концепції композитора : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — Х., 2008
|
8. |
Омельченко Т. А. Українські сонати для скрипки та фортепіано 70 - 90-х рр. XX ст. (виконавські проблеми осмислення фактурно-жанрової організації тематизму) : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2008
|
9. |
Карапінка М. З. Жанрова парадигма європейської сонати для альта і фортепіано XVIII - XX століть : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — Л., 2011
|
10. |
Слюсар Т. М. Львівська камерно-інструментальна соната в історико-стильовій парадигмі розвитку жанру : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — Л., 2010
|
11. |
Омельченко Т. О. Шляхи формування та стилістична еволюція української сонати для скрипки й фортепіано // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2005. - № 2.
|
12. |
Хуан Цзечуань Соната як жанрова форма та сонатність як принцип музичної композиції в світлі діалогічного музикознавчого методу (на матеріалі фортепіанної музики) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2015
|
13. |
Карачевцева І. М. Скрипкові сонати К. Вебера, Ф. Шуберта, Ф. Мендельсона у музично-історичній ситуації 1810 - 1820 років : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Харків, 2015
|
14. |
Сємикін В. Г. Формування драматургічних принципів одночастинної фортепіанної сонати в творчості композиторів-романтиків // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 1.
|
15. |
Чабан Т. Стильові засади композиторської творчості Миколи Колесси (на прикладі сонатини для фортепіано) // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2018. - № 1.
|
16. |
Асталош Г. Скрипкова Соната "Post Scriptum" Валентина Сильвестрова в аспекті проблеми фортепіанної виразовості // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2018. - № 1.
|
17. |
Радко Ю. І. Модифікація баянної сонати на основі жанрового синтезу поеми і балади // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 22.
|
18. |
Чабан Т. І. Риси стилю Василя Барвінського на прикладі Сонати ре-бемоль мажор // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2018. - № 2.
|
19. |
Радко Ю. І. Виникнення та розвиток жанру баянної сонати крізь призму історіографії // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24.
|
20. |
Шевченко Т. О. Фортепіанні сонати М. К. Метнера у художньому просторі європейської музики кінця XIX - початку XXI століть : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2017
|
| |