Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.713$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мостова Ю. В. Категорії "час", "простір" та "рух" у структурі поняття театралізації хорових творів. — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
|
2. |
Економова Е. К. Організація співтворчості концертмейстера і співака : Навч. посіб. — О., 2003
|
3. |
Коновалова І. Ю. Обробка як творчий процес / результат музичної діяльності. — 2008 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство.
|
4. |
Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
|
5. |
Таганов О. М. Особливості психологічного сприйняття звукового простору музичних творів : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
|
6. |
Дейнега В. М. Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2006
|
7. |
Трофимчук О. І. Темброва еволюція в українській народно-оркестровій музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2007
|
8. |
Денисенко М. Г. Темброва модальність у композиції (на прикладах української інструментальної музики останньої чверті ХХ сторіччя) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
|
9. |
Тарасова Історико-культурна еволюція артикуляційного комплексу (на прикладі вокальних циклів ХІХ - ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 2004
|
10. |
Сюта Б. О. Основи парамузикознавства : монографія. — К.: Вид. дім Д. Бураго, 2010
|
11. |
Дорохін В. Г. Принципи та фактори артикуляції у виконанні на баяні : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2010
|
12. |
Карпенко Т. П. Концертмейстерська компетентність учителя музики: терміни і поняття : навч. посіб. — Кам'янець-Подільський: Буйницький, 2011
|
13. |
Шугуан Категорія "досвід" у музично-виконавській діяльності: філософський аспект. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
14. |
Сокол О. Виконавські ремарки: образ світу і музичний стиль. — Одеса: Астропринт, 2013 — N 20130829.
|
15. |
Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
|
16. |
Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
17. |
Жолдакова В. О. Скрипкова артикуляція як предмет музикознавчого аналізу та виконавської інтерпретації : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — О., 2013
|
18. |
Бай Бінь Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Київ, 2014
|
19. |
Петренко М. Б. Формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2012
|
20. |
Петренко М. Стан сформованості інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки // Молодь і ринок. - 2011. - № 7.
|
| |