Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.712$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Саїк Г. Ф. Емоційно-естетичні переживання музики через формування виконавської майстерності студентів. — К., 2000 // Наука і сучасність.
|
2. | Стиль музичної творчості: естетика, теорія, виконавство : Зб. ст. — К., 2004. — 293 с. - (Наук. вісн. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського; Вип. 37).
|
3. | Основи вербально-виконавської інтерпретації музичних творів майбутнього вчителя : метод. рек. — Кам'янець-Поділ., 2007
|
4. |
Щербініна О. М. Теорія та практика пізнання музичного стилю : навч.-метод. посіб. — Ніжин, 2006
|
5. |
Сокол А. В. Исполнительские ремарки, образ мира и музыкальный стиль. — О.: Моряк, 2007
|
6. |
Олійник В. Ф. Основи комп'ютерного аранжування музичних творів з використанням програми Cubase SX 3 : метод. посіб. — Кам'янець-Поділ.: Абетка, 2006
|
7. |
Самітов В. З. Специфіка інтерпретаційного мислення музиканта-виконавця (психофізіологічний аспект) : монографія. — К.: ДАКККіМ, 2007
|
8. |
Сирятська Т. О. Виконавська інтерпретація в аспекті психології особистості музиканта-артиста : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — Х., 2008
|
9. |
Кучма О. П. Діалогічність як принцип стильового мислення в музиці 2-ої половини XX ст. (на прикладі творчості Р.Щедріна) : автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2008
|
10. |
Борисенко М. Ю. Жанр транскрипції в системі індивідуального композиторського стилю : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — Х., 2005
|
11. |
Гердова Т. С. Комунікативні функції темпо-ритму у виконавській інтерпретації як культурологічна проблема (на прикладі фортепіанних концертів Л.Бетховена) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01. — Х., 2000
|
12. |
Грібінєнко Ю. О. Музична полістилістика у світлі теорії інтертекстуальності : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2006
|
13. |
Андросова Д. В. Мінімалізм в музиці: напрямок і принцип мислення : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2005
|
14. |
Тимофеєва К. В. Порівняльний аналіз як метод інтерпретології (на прикладі фортепіанного виконавства) : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03. — Х., 2009
|
15. |
Зеленіна Н. В. Підтекст музичного твору: формування і функціонування : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2004
|
16. |
Стронько Б. Ю. Статус буттєвого часу в музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2003
|
17. |
Коновалова І. Ю. Феноменологія музичної обробки (на матеріалі хорових творів українських композиторів XIX - XX ст.) : Автореф. дис... канд. мистецтвознавства. — Х., 2007
|
18. |
Щербініна О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
|
19. |
Крицький В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних закладів вищої освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 1999
|
20. |
Ляшенко О. Д. Художньо-педагогічна інтерпретація музичного твору в професійній підготовці майбутніх учителів музики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2001
|
| |