РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.24-34:У<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Лисогуб Л. И. Особенности фонетической и графической ассимиляции англицизмов в современном немецком языке (на материале экономической терминосистемы). — 2004 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.
2.

Дужа-Задорожна М. П. Особливості абревіатур у німецькій економічній мові. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Подвойська О. В. Термінологія соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові: номінативний та функціональний аспекти : автореф. дис... канд. філол. наук. — О., 2008
4.

Пилипенко Р. Є. Інституційний комунікативний простір Німеччини (фахова мова економіки) : Автореф. дис... д-ра філол. наук. — К., 2007
5.

Дружбяк С. В. Термінотворча динаміка фахової мови економіки: структурно-семантичний та функціональний аспекти (на матеріалі лексикографічних джерел і сучасної періодики Німеччини) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — К., 2010
6.

Дружбяк С.  Словоскладання у творенні сучасних німецьких економічних термінів. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
7.

Мороз А. В. Лінгвопрагматичний та термінологічний аспекти фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької та української мов) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — О., 2013
8.

Коваленко Н. В. Структурно-семантичні особливості термінології маркетингу німецької та української мов : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17. — Донецьк, 2013
9.

Воловик Л. Б. Словотвірний потенціал префіксальних дієслівних економічних термінів у сучасній німецькій мові: структурно-семантичний і функціональний аспект : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Херсон, 2012
10.

Шевців Р. Термінологічна синонімія у фахових умовах німецькомовних економічних наук (ЕН) // Молодь і ринок. - 2010. - № 10.
11.

Вовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. — Одеса, 2014
12.

Служинська Л. Б. Особливості перекладу економічних термінів у німецькій мові // Філол. трактати. - 2013. - 5, № 4.
13.

Соколовська С. Ф. Запозичення у фінансово-економічній терміносистемі німецької мови // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 27.
14.

Шевців Р. Б. Термінологічна насиченість німецькомовних фахових текстів економічних наук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29.
15.

Мороз А. В. Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови) // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 38.
16.

Лещук Т. Лексико-термінологічні номінації іншомовного та власномовного походження (на лексичному матеріалі німецької мови) // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2007. - Вип. 14.
17.

Вовчанська С. І. Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) // Лінгвістика : зб. наук. пр. - 2013. - № 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського