РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Семеног О. М. Навчальна та наукова складові магістерської підготовки. — 2009 // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр.
2.

Макарова Т. М. Дослідницька робота як один із шляхів розвитку мовної компетентності студентів. — 2010 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
3.

Остапенко Н. М. Організаційні передумови впровадження кредитно-модульної та проектної технологій на заняттях спецпрактикуму "Технологія сучасного уроку рідної мови" у ВНЗ. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
4.

Коваль В. О. Професійна індивідуальність майбутнього вчителя української мови. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
5.

Бублик А. О. Роль фразеологізмів, як найважливішого етапу розвитку ідіоматичності мови студентів. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки.
6.

Глуховцева К. Д. Засади вивчення державної мови у вищих навчальних закладах. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
7.

Сидоренко В. В. Розвиток педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти : монографія. — Донецьк: Каштан, 2012. — 498, [2]: a-діагр.
8.

Палихата Е. Я. Збагачення діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів фразеологічними одиницями української мови з антонімічною семантикою // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2.
9.

Мельничайко В. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання рідної мови // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 1.
10.

Любашенко О. В. Мовна освіта: європейські тенденції і перспективи розвитку української лінгводидактики // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 1.
11.

Шуляр В. Акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності вчителя-словесника в системі післядипломної освіти: теоретичний аспект // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
12.

Лузан Л. Теоретичні та практичні аспекти професійного розвитку вчителів української мови та літератури у системі роботи шкільного методичного об'єднання // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2.
13.

Мельниченко Г. В. Формування уявлення про мову як фундамент етнічної культури в аспекті розвитку етнолінгвістичної компетенції майбутнього вчителя // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
14.

Горіна Ж. Д. Принципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогу // Наука і освіта. - 2011. - № 5.
15.

Капкіна Л. М. Виховні аспекти вивчення української мови у вищому навчальному закладі // Наша шк.. - 2010. - № 5/6.
16.

Лавренюк В. В. Проблеми викладання української мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах // Наша шк.. - 2010. - № 1/2.
17.

Романовський О. Виховання інтелігентної та освіченої української нації // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 1.
18.

Лукашенко В. Структура, зміст, методичні рекомендації з проведення іспиту загальнодержавної сертифікації української мови рівня В2 // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3.
19.

Паламар Л. Принцип активної комунікації у процесі навчання української мови у ВНЗ // Нова пед. думка. - 2008. - № 2.
20.

Лупенко-Ковтун С. М. Активне життя інтерактивного навчання (на допомогу майбутньому вчителю-словеснику) // Гуманіт. науки. - 2010. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського