РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (125)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-912.33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кратасюк Л. М. Інтерактивні методи в навчанні учнів 5 - 6 класів створювати тексти різних типів : монографія. — Житомир, 2013
2.

Кожуховська Л. Історія становлення роботи над збагаченням мовлення учнів українською фразеологією // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25.
3.

Кузнецова Г.  Вивчення лексики із символічним компонентом на позначення назв одягу засобами інтерактивації. — 2009 // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини.
4.

Бабінець Г. М. Гендерне виховання // Наша шк.. - 2011. - № 6.
5.

Семеног О. М. Діалог мовних особистостей у вимірах педагогічної взаємодії // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60.
6.

Соняк Н. Л. Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Тернопіль, 2018
7.

Шалівська Ю. В. Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44.
8.

Грудок-Костюшко М. О. До проблеми імплементації сучасних європейських комунікативних технологій у систему загальноосвітньої школи України // Наука і освіта. - 2009. - № 3.
9.

Вишник О. О. Дослідження рівня розвитку навичок мовленнєвої діяльності учнів 1 - 2 класів // Наука і освіта. - 2011. - № 4.
10.

Дружененко Р. С. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14).
11.

Дружененко Р. С. Етнопедагогічний підхід до ситуативних завдань у формуванні усного мовлення школярів // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
12.

Горошкіна О. М. Жанровий аспект розвитку мовлення учнів. — 2012 // Освіта та педагогічна наука.
13.

Блажевич О. І. Застосування окремих елементів вітагенних технологій при використанні народних прислів’їв, приказок, прикмет та повір’їв на заняттях з української мови // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14.
14.

Мисан І. В. Збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Одеса, 2015
15.

Правова Н. Значення аудіювання на уроках української мови під час усного практичного курсу // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 24.
16.

Зелінська Т. Знову про творчість // Пед. вісн.. - 2012. - № 2.
17.

Скоморовська І. А. Книга і читання: складові духовного розвитку учнів у спадщині В.О. Сухомлинського // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
18.

Бариш Т. В. Концептуальний аналіз у процесі формування лексичних умінь та навичок учнів старшої ланки середньої загальноосвітньої школи // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
19.

Грудок-Костюшко М. О. Лінгводидактична модель формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл // Наука і освіта. - 2012. - № 1.
20.

Яремчук Н. С. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів V - VI класів // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського