Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-912.33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 95
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лазаренко Н. І. Формування у молодших школярів поняття про слово у взаємозв'язку його лексичних та граматичних значень:(на матеріалі прикметника) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
2. |
Тихоша В. І. Формування лексичних умінь і навичок з української мови в учнів 5-6 класів шкіл з російською мовою навчання : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
3. |
Тихоша В. І. Формування лексичних умінь і навичок з української мови в учнів 5-6 класів шкіл з російською мовою навчання : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
4. |
Лазаренко Н. І. Формування у молодших школярів поняття про слово у взаємозв'язку його лексичних та граматичних значень:(на матеріалі прикметника) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
5. |
Лазаренко Н. І. Формування у молодших школярів поняття про слово у взаємозв'язку його лексичних та граматичних значень:(на матеріалі прикметника) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
6. |
Тихоша В. І. Формування лексичних умінь і навичок з української мови в учнів 5-6 класів шкіл з російською мовою навчання : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
7. |
Лазаренко Н. І. Формування у молодших школярів поняття про слово у взаємозв'язку його лексичних та граматичних значень:(на матеріалі прикметника) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
8. |
Тихоша В. І. Формування лексичних умінь і навичок з української мови в учнів 5-6 класів шкіл з російською мовою навчання : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 1993
|
9. |
Пилищук О. Особистісно зорієнтований підхід до формування креативного писемного мовлення ліцеїстів // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
|
10. |
Марцінко Т. І. Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 38.
|
11. |
Лелюх Ю. Перспективи комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання // Нова пед. думка. - 2008. - № 3.
|
12. |
Матвєєва М. П. Формування писемного мовлення як чинник особистісного розвитку учнів з нормальним та недорозвиненим інтелектом // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1.
|
13. |
Скоморовська І. А. Книга і читання: складові духовного розвитку учнів у спадщині В.О. Сухомлинського // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
14. |
Кравченко Л. В. Принципи роботи вихователя зі словом у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського // Наука і освіта. - 2008. - № 6.
|
15. |
Шалівська Ю. В. Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44.
|
16. |
Грудок-Костюшко М. О. До проблеми імплементації сучасних європейських комунікативних технологій у систему загальноосвітньої школи України // Наука і освіта. - 2009. - № 3.
|
17. |
Шуневич О. М. Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках рідної мови : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 2009
|
18. |
Алєксєєва Л. О. Робота над уживанням учнями 5 - 7 класів виражальних мовних засобів у текстах різних стилів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — К., 2009
|
19. |
Яремчук Н. С. Система роботи з удосконалення навичок говоріння в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02. — Херсон, 2009
|
20. |
Кузнецова Г. Вивчення лексики із символічним компонентом на позначення назв одягу засобами інтерактивації. — 2009 // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини.
|
| |