РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч618.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Левчук О. М. Книгоспілка: Становлення кооперативного книговидання в Україні. — К.: Наук. думка, 2000
2.

Ісаєвич Я.  Українське книговидання: витоки, розвиток, проблеми. — Л., 2002
3.

Босак О. І. Книготоргівля у Львові в роки окупації (за матеріалами львівської преси 1941 - 1944 рр.) // Наук. зап.. - 2008. - № 1.
4.

Шустова Ю. Источники о продаже книг типографии Львовского Успенского братства во второй половине 60-х - первой половине 70-х годов XVII в. // Бібл. вісн.. - 2008. - № 1.
5.

Солоіденко Г. Петро Стебницький - оборонець української книги та української мови // Бібл. вісн.. - 2007. - № 2.
6.

Шустова Ю. Книготорговые каталоги Ставропигийского института первой половины XIX в. как источники по реконструкции репертуара изданий типографии Львовского Успенского братства // Бібл. вісн.. - 2013. - № 2.
7.

Бессараб А. О. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2.
8.

Миколаєнко А. Ю. Книжкова продукція видавництва "Смолоскип" у рецепції ЗМІ // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2.
9.

Олянишен Т. В. Шляхи удосконалення процесу просування книг до читача // Наук. зап.. - 2009. - № 2.
10.

Булах Т. Історія реклами у видавничій справі // Вісн. Кн. палати. - 2007. - № 8.
11.

Панаріна Т. Про виникнення торгівлі стародавніми книгами у Франції // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 11.
12.

Марціняк Н. Форми та методи книжкової торгівлі в Україні (друга половина 1940-х - кінець 1980-х років) // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 3.
13.

Полковенко Т. Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 9.
14.

Кіт Н. Книготоргівля Львівського Ставропігійного братства у XVI - першій половині XVIII ст. // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Книгознавство, бібліотекознавство та інформ. технології. - 2007. - Вип. 2.
15.

Якубенко Я. А. Інформаційно-рекламна діяльність у книгорозповсюдженні України: до постановки питання // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 1.
16.

Грет Г. П. Реклама в системі маркетингової політики видавництва (за матеріалами науково-видавничого об'єднання "Дух і Літера") // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 3.
17.

Судин А. Ю. Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 1.
18.

Лозинський В. Т. Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями використання // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 1.
19.

Стецько М. І. Актуальність видань з культури мови на сучасному книжковому ринку України // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 2.
20.

Булах Т. Д. Реклама книг на радіо: форми та правила створення // Поліграфія і вид. справа. - 2011. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського