Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.202$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зіньковський Ю. Креативність - фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти // Вища освіта України. - 2007. - № 4.
|
2. |
Лещинський О. Міжнародні моделі оцінки якості інженерної освіти // Вища освіта України. - 2007. - № 4.
|
3. |
Мелецинек А. Сотрудничество ВТШ России с международным обществом по инженерной педагогике // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20.
|
4. |
Тріщ Г. Навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3.
|
5. |
Бобало Ю. Майбутнє "Львівської політехніки" - дослідницький університет // Вища шк.. - 2008. - № 10.
|
6. |
Кизименко Л. Інженерно-педагогічна підготовка у Національному університеті "Львівська політехніка" // Вища освіта України. - 2007. - № 4.
|
7. |
Храбан А. А. Філософсько-методологічні основи принципу інтеграції навчання з наукою та виробництвом // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 2.
|
8. |
Чепурна В. О. Дослідження проблеми використання моделей змішаного навчання в фаховій підготовці інженерів-педагогів // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 87.
|
9. |
Чепурна В. О. Дослідження проблеми використання моделей змішаного навчання в фаховій підготовці інженерів-педагогів // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 87.
|
10. |
Гурська О. О. Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з інформаційних технологій в освітньому середовищі технічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Київ, 2020
|
11. |
Жежнич П. Аналіз впливу лінгвістичних особливостей назв дисциплін на вибір окремих навчальних дисциплін студентами // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 903.
|
12. |
Shkitsa L. Yе. The model of informational space for innovation and design activities in the university // Наука та інновації. - 2019. - № 6.
|
13. |
Коваленко О. Е. Дидактичне проектування. — Х., 2010
|
14. |
Тверезовська Н. Т. Розробка та впровадження експертних систем в освітній процес вищих навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія. — Київ: Міленіум, 2015
|
15. |
Маслюк А. О. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Кіровоград, 2012
|
16. |
Тархан Л. З. Теоретичні і методичні основи формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04. — К., 2008
|
17. | . — Х., 2005. — 314 с.
|
18. | . — Х., 2005. — 253 с.
|
19. | . — Х., 2003. — 184 с.
|
20. | Інженерна освіта на межі століть: традиції, проблеми, перспективи : Праці міжнар. наук.-метод. конф., 28 - 30 берез. 2000 р. — Х., 2000
|
| |