Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Варавина Е. Н. Использование методов активного обучения в системе высшего образования. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Вершина А. И. Учебный процесс как иерархическая система. — 2004 // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління.
|
3. |
Фролов В. Я. Використання дидактичних принципів при навчанні студентів. — 2009 // Вестн. ХНАДУ.
|
4. |
Хачумян Т. І. Формування критичного мислення студентів вищих навчальних закладів засобами інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2005
|
5. |
Клачко В. М. Формування мотивації учбової діяльності у курсантів вищих військових навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 20.02.02. — Хмельницький, 1999
|
6. |
Ельбрехт О. М. Науково-практичні основи вищої освіти : монографія. — К.: Фенікс, 2008
|
7. |
Тимофєєв О. О. Основи дидактики вищої школи на до- і післядипломному етапах навчання лікаря-стоматолога : підручник. — К.: Наук. світ, 2010
|
8. |
Волчанська М. Д. Зміст понять "Компетенція" і "Компетентність" у галузі методики навчання. — 2010 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
|
9. |
Захарчин Г. М. Інтеграція мислення, навчання, управління як необхідна умова інноваційного розвитку суспільства. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
10. |
Черняк С. Г. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. — К.: Академперіодика, 2012
|
11. |
Ягупов В. В. Основні тенденції розвитку дидактики професійної освіти // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17.
|
12. |
Тархан Л. З. Экспериментальная проверка эффективности формирования дидактической компетентности будущего инженера-педагога // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20.
|
13. |
Вовчаста Н. Я. Впровадження у навчальний процес новітніх досягнень дидактики // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6.
|
14. |
Мачинська Н. Теоретичні аспекти організації навчального процесу у вищому навчальному закладі // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4.
|
15. |
Романовський О. Г. Педагогіка розуміння як перспективний напрям розвитку вищої освіти : навч. посіб. з дисципліни "Основи педагогіки вищої школи". — Харків: НТУ "ХПІ", 2014
|
16. |
Стрельников В. Ю. Можливості акселеративного навчання для розвитку особистості студента // Шлях освіти. - 2008. - № 2.
|
17. |
Мар'їнських Ю. М. Структурування навчального матеріалу збільшенням дидактичних одиниць у вищих професійних училищах // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 2.
|
18. |
Вішліна Р. І. Деякі соціально-філософські проблеми сучасної освіти та пошуки шляхів їх вирішення // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6).
|
19. |
Пономарьов О. Культура професійної діяльності в системі категорій педагогіки вищої школи // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
|
20. |
Смурова Л. І. Критерії оцінювання якості сучасної університетської лекції // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 3.
|
| |