РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (87)
Журнали та продовжувані видання (1)
Автореферати дисертацій (18)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч439.6<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
94
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Глоба О.
Теорія і практика соціалізації осіб із порушеннями опорно-рухового апарату
//
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2013. - № 4.
2.
Єфименко М. М.
Основи корекційно спрямованого фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2014. — 40, [1]
3.
Манько Н. В.
Абілітаційна та корекційно-розвивальна робота з дітьми раннього віку із органічним пошкодженням ЦНС
//
Пед. науки
: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
4.
Яковлеві С.
Нейрофізіологічні основи діяльності дітей із дитячим церебральним паралічем
//
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2013. - № 4.
5.
Карабанова Н. С.
Роль фізичного виховання в навчально-корекційному процесі дітей із церебральним паралічем
. — 2009 //
Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві
.
6.
Мірошниченко І. А.
Комплексний підхід у реабілітації дітей з ДЦП в умовах спеціалізованого будинку дитини
. — 2010 //
Освіта на Луганщині
.
7.
Чеботарьова О.
Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з учнями із порушеннями опорно-рухового апарату
//
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2013. - № 3.
8.
Аркадьєва О. О.
Формування навичок читання в учнів 2 - 4 класів із дитячим церебральним паралічем з використанням інформаційних технологій
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Київ, 2015
9.
Аркадьева О.
Проблема опанування навичок читання молодшими школярами із дитячим церебральним параличем(ДЦП)
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2015. - № 2.
10.
Глоба О.
Особливості організації корекційної роботи в умовах дошкільного навчального закладу
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2015. - № 3.
11.
Єфименко М.
Диференційований підхід до фізичної реабілітації дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 3.
12.
Ващенко Ю. О.
Удосконалення методів дослідження властивостей та вибору матеріалів для швейних виробів для дітей, хворих на дитячий церебральний параліч
: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.01. — Київ, 2015
13.
Ванчова А.
Вплив нейродинамічної інтервенції на моторний та соціальний розвиток дітей із церебральним паралічем та розумовою відсталістю
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 1.
14.
Ванчова А.
Нейродинамічна стимуляція та корекція моторних порушень, аномального моторного розвитку та дієздатності дітей із ураженням центральної нервової системи
//
Особлива дитина: навчання і виховання
. - 2014. - № 2.
15.
Петренко О.
Практика організації корекційно-розвивальної роботи в київських спеціальних освітніх закладах для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
//
Дефектологія
. - 2011. - № 3.
16.
Полякова М.
Організація індивідуального навчання у спеціальній загальноосвітній школі "Надія"
//
Дефектологія
. - 2009. - № 4.
17.
Квітка Н.
Навчально-розвивальна програма з музикотерапії для дітей з особливими освітніми потребами
//
Дефектологія
. - 2011. - № 3.
18.
Горелик О. І.
Особливості фізичного виховання дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. З досвіду роботи дошкільного навчального закладу № 591 м. Києва
//
Дефектологія
. - 2012. - № 3.
19.
Мамоток Т. П.
Упровадження в навчально-виховний процес інклюзивного навчання. Із досвіду роботи Черкаської спеціалізованої школи I-III ступенів N 3
//
Пед. вісн.
. - 2011. - № 2.
20.
Романенко О.
Методика формування здатності до прогнозування в дітей із церебральним паралічем
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського