Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 230
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
|
2. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
|
3. | . — К., 1998
|
4. |
Поташнюк І. М. Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
5. |
Шептицький Д. В. Діагностичне дослідження готовності розумово відсталих дітей до участі у рухливих іграх. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Чудна Р. Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку. — 2005 // Теорія і методика фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Шептицький Д. В. Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку. — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
8. |
Шептицький Д. В. Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції. — К.: Актуальна освіта, 2005
|
10. |
Jasinski T. Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem". — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
11. |
Таран Л. А. Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Таран Л. А. К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I). — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
13. |
Вавіна Л. С. Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом. — К.: ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001
|
14. |
Капустин А. И. Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания : Науч.-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов. — 2-е изд. — Славянск: Печат. двор, 2001
|
15. |
Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
16. |
Грицюк В. І. Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
17. |
Харченко Л. Обгрунтування вибору тестових випробувань для визначення рівня розвитку психомоторики у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
18. |
Шевченко О. В. Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
19. |
Коган О. В. Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
20. |
Грицюк В. Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
| |