РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432.221$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Маланчук Г. Г. Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей : навч. посіб. — Л.: ЛДУФК, 2011
2.

Кульбіда С. В. Теоретико-методичні засади використання жестової мови у навчанні нечуючих : монографія. — К.: Поліпром, 2010
3.

Кульбіда С. В. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспектива розвитку // Дефектологія. - 2006. - № 3.
4.

Литвинова В. Використання програм з математики в початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом // Дефектологія. - 2006. - № 4.
5.

Квітка Н. О. Методичні рекомендації до планування курсу "Образотворче мистецтво" для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2007. - № 4.
6.

Таранченко О. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого, I - II класів шкіл для дітей зі зниженим слухом // Дефектологія. - 2008. - № 2.
7.

Литовченко С. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для III - IV класів шкіл для дітей зі зниженим слухом // Дефектологія. - 2008. - № 2.
8.

Зборовська Н. Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими учнями // Дефектологія. - 2008. - № 2.
9.

Круглик О. П. Педагогічні умови розуміння художніх оповідань учнями з вадами слуху // Дефектологія. - 2007. - № 2.
10.

Максименко Н. Л. Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2007. - № 1.
11.

Максименко Н. Л. Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2007. - № 2.
12.

Квітка Н. Програма з образотворчого мистецтва для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2008. - № 2.
13.

Круглик О. Професійна компетентність сурдопедагога як вихідна умова розуміння оповідань дітьми з порушеннями слуху // Дефектологія. - 2008. - № 4.
14.

Зборовська Н. Особливості білінгвального навчання в школі для дітей з порушенням слуху // Дефектологія. - 2011. - № 2.
15.

Таранченко О. Діти з порушенням слуху в інклюзивному закладі // Дефектологія. - 2010. - № 4.
16.

Жук В. Особливості інтегрування дітей з порушенням слуху в загальноосвітній простір // Дефектологія. - 2010. - № 3.
17.

Чагарна С. Є. Психологія мотиваційної сфери молодших школярів із порушеннями слуху : монографія. — Луцьк: Вежа-Друк, 2014
18.

Федоренко О. У пошуках оптимальних шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху // Дефектологія. - 2013. - № 2.
19.

Амірбеков Г. Від інклюзивної освіти до толерантного суспільства // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 4.
20.

Мотилькова З. О. Аналіз упровадження дистанційної освіти у спеціальній школі (для осіб з вадами слуху) // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського