РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (87)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ivanytska N. Features of on-line learning in Austria // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2.
2.

Кривонос О. М. Fritzing - спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для моделювання електронних пристроїв на базі платформи Arduino // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2.
3.

Uzhelovsky A. Innovative pedagogical methods and computer telecommunications in distance education // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1.
4.

Zolotaryova I. O. Model of use serious games and simulations in education: methodological approach // Системи оброб. інформації. - 2016. - Вип. 4.
5.

Патрикеєва О. О. STЕM-проєкт як складова професійної орієнтації учнівської молоді // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 3.
6.

Шевцова С. Інноваційний потенціал проектної діяльності як основа становлення методологічної культури особистості вчителя // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1.
7.

Максимова Н. Інтерактивні методи: крок у майбутнє // Рідна шк.. - 2008. - № 12.
8.

Плуток О. В. Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5.
9.

Шевчук С. Аналіз стану наступності допрофесійного навчання і професійної підготовки // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6.
10.

Чеховська Л. Й. Вільний інтелектуал формується у школі. Проектно-проблемний метод навчання як одна з форм особистісної освіти // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
11.

Чумак А. С. Введення проектно-модульної технології на уроках технічної праці // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30.
12.

Кретова М. Використання методу проектів на уроках інформатики // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5.
13.

Пастущук М. Використання проблемного методу навчання для активізації пізнавальної діяльності на заняттях фізики // Пед. пошук. - 2009. - № 1.
14.

Лисицький В. М. Використання проектних технологій в навчально-виховному процесі для розвитку пізнавальних потреб учнів // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21.
15.
Використання різноманітності форм організації дистанційного навчання в початковій школі : інформ.-метод. посіб. — Рівне: О. Зень, 2023
16.

Журавльова І. І. Використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
17.

Заволочко Т. П. Впровадження методу проектів при вивченні хімії в 9-му класі. — 2009 // Нaша шк.
18.

Григоренко Л. В. Групова робота в дидактичній системі школи // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27.
19.

Богачков Ю. М. Деякі питання побудови та застосування стандартів ІКТ компетентностей учнів, вчителів, адміністраторів у дистанційному навчанні // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
20.

Біляковська О. О. Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського