Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скрипченко О. В. Психолого-педагогічний аналіз уроку : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки та студ. пед. вузів і пед. уч-щ. — К., 1999
|
2. |
Гнезділова К. М. Варіативність уроку в сучасній школі : Навч. посіб. — Черкаси, 2007
|
3. |
Островерхова Н. М. Методологія аналізу якості уроку як педагогічної системи : монографія. — Х.: ТИТУЛ, 2008
|
4. |
Генкал С. Е. Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів : автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2008
|
5. |
Сокуренко О. О. Формування світорозуміння у дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Херсон, 2007
|
6. |
Лодатко Є. О. Моделювання педагогічних систем і процесів : монографія. — Слов'янськ, 2010
|
7. |
Соколова Н. О. Питання структури уроку в педагогічних журналах 60-х років ХХ ст.. — 2010 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
8. |
Толмачова І. М. Підходи до формування навчальної дії контролю у першокласників. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
9. |
Чернецька Т. І. Сучасний урок: теорія і практика моделювання : навч. посіб. для організаторів післядиплом. пед. освіти, слухачів курсів підвищ. кваліфікації пед. працівників та студ. вищ. пед. навч. закл. — К.: Праймдрук, 2011 - (Б-ка МАН).
|
10. |
Островерхова Н. М. Теоретико-методологічні засади аналізу якості уроку як педагогічної системи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.09. — К., 2010
|
11. |
Кузьмінський А. І. Технологія і техніка шкільного уроку : навч. посіб. — К.: Знання, 2010
|
12. |
Коханко О. Г. Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09. — К., 2009
|
13. |
Кравчук О. Розробка уроку з елементами інтерактивних технологій. — 2009 // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини.
|
14. |
Квас В. Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів // Рідна шк.. - 2007. - № 4.
|
15. |
Бугрій О. Формування уміння навчатися // Рідна шк.. - 2009. - № 4.
|
16. |
Островерхова Н. Дидактичні засади аналізу уроку як педагогічної системи // Шлях освіти. - 2007. - № 2.
|
17. |
Виговська О. Триєдина мета уроку в контексті цілепокладання: теорія і практика // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4.
|
18. |
Коростельов В. Аналіз уроку як один із методів контролю за якістю роботи вчителя // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6.
|
19. |
Кравцов І. Технологія класичного і сучасного уроку : комплексне використання засобів навчання на уроках хімії // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1.
|
20. |
Остапчук О. Уведення циклоблокової системи викладання навчальних предметів // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4.
|
| |