Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Салащенко Г. М. Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук. — Кривий Ріг, 2008
|
4. |
Михальчук Н. О. Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
|
5. |
Чувасова Н. О. Формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук. — Кривий Ріг, 2008
|
6. |
Казміренко В. П. Активізація когнітивних процесів у спілкуванні : метод. посіб. — К.: Міленіум, 2011
|
7. |
Плєшкова Н. В. Організація навчального діалогу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2011
|
8. |
Кондратюк О. М. Педагогічні умови організації навчального діалогу молодших школярів. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
|
9. |
Добротвор О. В. Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2011
|
10. |
Варущик Н. П. Діалогові форми навчання математики в класах математичного профілю. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
|
11. |
Гончаренко С. А. Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія. — К.: Імекс, 2012
|
12. |
Янковска Д. Диалог в школе - идеи и реалия. — 2008 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
13. |
Підборський Ю. Г. Застосування діалогових технологій у навчально-виховному процесі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
14. |
Назаренко С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
|
15. |
Шевченко С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі // Рідна шк.. - 2006. - № 2.
|
16. |
Романко І. Механізми діалогової взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії // Рідна шк.. - 2009. - № 12.
|
17. |
Рева Ю. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі // Рідна шк.. - 2011. - № 7.
|
18. |
Руссол В. М. Дидактичні основи оптимізації взаємодії в навчально-виховному процесі // Наша шк.. - 2009. - № 4.
|
19. |
Кліш П. А. Діалогове спілкування як активна форма педагогічної взаємодії // Пед. пошук. - 2010. - № 4.
|
20. |
Радчук Л. О. Роль дискусійних видів діяльності у підвищенні рівня навчальних досягнень учнів з історії // Пед. пошук. - 2009. - № 3.
|
| |