РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Сивенко Л. М. Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Салащенко Г. М. Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук. — Кривий Ріг, 2008
4.

Михальчук Н. О. Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07. — К., 2001
5.

Чувасова Н. О. Формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук. — Кривий Ріг, 2008
6.

Казміренко В. П. Активізація когнітивних процесів у спілкуванні : метод. посіб. — К.: Міленіум, 2011
7.

Плєшкова Н. В. Організація навчального діалогу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2011
8.

Кондратюк О. М. Педагогічні умови організації навчального діалогу молодших школярів. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
9.

Добротвор О. В. Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2011
10.

Варущик Н. П. Діалогові форми навчання математики в класах математичного профілю. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
11.

Гончаренко С. А. Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія. — К.: Імекс, 2012
12.

Янковска Д.  Диалог в школе - идеи и реалия. — 2008 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
13.

Підборський Ю. Г. Застосування діалогових технологій у навчально-виховному процесі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
14.

Назаренко С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
15.

Шевченко С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі // Рідна шк.. - 2006. - № 2.
16.

Романко І. Механізми діалогової взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії // Рідна шк.. - 2009. - № 12.
17.

Рева Ю. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі // Рідна шк.. - 2011. - № 7.
18.

Руссол В. М. Дидактичні основи оптимізації взаємодії в навчально-виховному процесі // Наша шк.. - 2009. - № 4.
19.

Кліш П. А. Діалогове спілкування як активна форма педагогічної взаємодії // Пед. пошук. - 2010. - № 4.
20.

Радчук Л. О. Роль дискусійних видів діяльності у підвищенні рівня навчальних досягнень учнів з історії // Пед. пошук. - 2009. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського