РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (381)Журнали та продовжувані видання (289)Автореферати дисертацій (47)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 475
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Огиенко Е. И. Дидактические особенности системы школьных лекций при изучении профильных предметов : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1994
2.

Шпортенко В. А. Развитие форм организации обучения в общеобразовательной школе:(историко-теоретический аспект) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — К., 1994
3.

Шпортенко В. А. Развитие форм организации обучения в общеобразовательной школе:(историко-теоретический аспект) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — К., 1994
4.

Рева Ю. Ф. Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — Кривой Рог, 1994
5.

Рева Ю. Ф. Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — Кривой Рог, 1994
6.

Рева Ю. Ф. Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — Кривой Рог, 1994
7.

Огиенко Е. И. Дидактические особенности системы школьных лекций при изучении профильных предметов : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1994
8.

Огиенко Е. И. Дидактические особенности системы школьных лекций при изучении профильных предметов : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1994
9.

Шпортенко В. А. Развитие форм организации обучения в общеобразовательной школе:(историко-теоретический аспект) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — К., 1994
10.

Шпортенко В. А. Развитие форм организации обучения в общеобразовательной школе:(историко-теоретический аспект) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — К., 1994
11.

Рева Ю. Ф. Дидактические условия эффективного использования компьютеров в самостоятельной работе школьников : Дис...канд.пед.наук:13.00.01. — Кривой Рог, 1994
12.

Огиенко Е. И. Дидактические особенности системы школьных лекций при изучении профильных предметов : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1994
13.

Волобуева Т. Б. Развитие творческой активности учащихся младших классов средствами новых информационных технологий обучения : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1996
14.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення. — К.: Правда Ярославичів, 1997
15.

Кравців Р. Й. Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти . — К.: Урожай, 1998
16.

Гуменюк О. Є. Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект. — К.: Школяр, 1998
17.

Бабин І. І. Модульна організація процесу навчання в загальноосвітній середній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — Х., 1998
18.

Пастовенський О. В. Вивчення провідника Windows у школі // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 4.
19.

Міхеєв В. В. Використання багатопрофільної комп'ютерної системи лінійного тестування в процесі навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 3.
20.

Волинський В. П. Використання графопроектора в поєднанні з іншими засобами навчання // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського