Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.220$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 562
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сологуб А. И. Креативное образование: талант и здоровье. — Кривой Рог: ИВИ, 2000
|
2. |
Заика Е. В. Методика постепенного сжатия и расширения текста как средство развития мышления и памяти. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. |
Кучерявий О. Г. Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. — К., 1998
|
4. |
Гавриш Н. В. Розвиток словесної творчості дітей як педагогічна проблема. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
5. |
Паламарчук В. Ф. Техне інтелектус (технологія інтелектуальної діяльності учнів) : Посіб. для вчителів. — К.: АПН України, 1999
|
6. | Удосконалення навчально-виховного процесу як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учнів : Матеріали доп. Всеукр. наук.- практ. конф., провед. на базі Уман. держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини, 26 - 27 жовт. 2000 р. — К.: Наук. світ, 2000
|
7. |
Гребняк Н. П. Умственная работоспособность гимназистов и лицеистов в процессе учебной деятельности. — Донецк: ООО "Лебедь", 2000 - (Б-ка профилакт. медицины).
|
8. |
Шевченко Г. П. Формирование математической культуры старшеклассников : Учеб. пособие для студ. пед. вузов и слушателей ин-тов усоверш. — Суми, 1998
|
9. |
Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала? : Посіб. для вчителів. — К.: Знання, 1999
|
10. | Актуальні питання з профільного навчання обдарованої молоді : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. "Рішельєв. читання", 14 - 17 жовт. 2004 р., м.Одеса. — О.: Астропринт, 2004
|
11. |
Мегем О. М. Д.І.Трайтак про розвиток пізнавальних інтересів учнів до біології. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Піроженко Т. Мовлення дитини: психологія мовленнєвих досягнень дитини : Посіб. — К.: Главник, 2005 - (Психол. інструментарій).
|
13. | Таїна обдарованості : Посіб. — Біла Церква: КОІПОПК, 2005
|
14. |
Фролова Н. О. Взаємозв'язок пізнавальної та рухової діяльності у процесі навчання і виховання молодших школярів. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
15. |
Семенова А. В. Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу : Навч. посіб. для студ. пед. закл. освіти та вчителів природн.-мат. циклу загальноосвіт. шкіл. — О.: Друк, 2001
|
16. |
Кагальняк Г. І. Психологія здібностей : Навч. посіб. — К.: Наук. світ, 2001
|
17. | Психологічна підтримка творчості учня. — К.: Ред. загальнопед. газ., 2003 - (Б-ка Шк. світу).
|
18. |
Шулдик В. І. Розвиток навчальних можливостей школярів в умовах гуманно-особистісного навчання біології. — Умань: Алмі, 2003
|
19. |
Демченко І. І. Роль художньої діяльності у формуванні творчої особистості молодшого школяра. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
20. |
Бойко А. М. Виховуємо громадянина і професіонала: теорія, досвід : Моногр. — Полтава: ВАТ "Вид-во "Полтава", 2003
|
| |