Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Короб А. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів: понятійно-термінологічний аналіз та критерії впровадження у навчальний процес // Освіта і упр.. - 2012. - 15, № 4.
|
2. |
Куликова Л. Б. Зарубежные исторические учебники в отечественных классических гимназиях: анализ идей и содержания // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
|
3. |
Кузнецова М. В. Місце і роль підручника в самоосвітній діяльності школярів. Творчий доробок М. І. Пентилюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59.
|
4. |
Очеретянко С. І. Забезпечення підручниками німецької школи в 20-х роках XX ст.: економічні проблеми та політичні дискусії // Історія України. Маловідомі імена, події, факти : зб. наук. ст. - 2003. - Вип. 20-21.
|
5. |
Редько В. Г. Який підручник потрібен профільній школі? (Особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи) // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2.
|
6. |
Масол Л. М. Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво") // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
|
7. |
Смагін І. І. Перший вітчизняний шкільний підручник з громадянської освіти Самуїла фон Пуфендорфа // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37.
|
8. |
Вишнівський Р. Іван Франко про стан та вимоги до шкільних підручників // Молодь і ринок. - 2012. - № 3.
|
9. |
Васьківська Г. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи // Рідна шк.. - 2013. - № 6.
|
10. |
Жосан О. Зміст підготовки незалежних експертів шкільних підручників у закладі післядипломної освіти // Нова пед. думка. - 2012. - № 2.
|
11. |
Гончаренко С. Дидактичні функції підручника // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2.
|
12. |
Кузнецов Ю. Б. Проблеми сучасного підручника // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 2.
|
13. |
Виговська О. Вітчизняна книга з фондів державної науково-педагогічної бібліотеки і про що вона може повідати // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3.
|
14. |
Гончаренко І. Підручники, підручники і<$Esymbol Ь> не тільки // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1.
|
15. |
Арцишевська М. Р. Перший ілюстрований підручник (До 350-ліття видання "Чуттєвого світу в малюнках" Яна Амоса Коменського) // Пед. пошук. - 2008. - № 4.
|
16. | "Український шкільний підручник: перспективи діалогу громадськості і влади". Матеріали регіональної конференції, Полтава, 18 - 19 вересня 2007 р. (в рамках українсько-нідерландського проекту "Громадські платформи освітніх реформ в Україні") // Постметодика. - 2007. - № 5.
|
17. |
Смагін І. Теорія сучасного підручника в контексті удосконалення навчальних програм закладів післядипломної педагогічної освіти // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
|
18. |
Друкачук Ю. О. Формування в учнів умінь і навичок опрацювання текстової інформації // Пед. пошук. - 2012. - № 2.
|
19. |
Стоцька О. В. Конференція "Український шкільний підручник: час говорити, час діяти" // Постметодика. - 2007. - № 6.
|
20. |
Бар'яхтар В. Г. Співпраця науки, освіти і видавничої галузі при створенні шкільних підручників // Вісн. НАН України. - 2017. - № 5.
|
| |