РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (71)Журнали та продовжувані видання (31)Автореферати дисертацій (13)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Короб А. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів: понятійно-термінологічний аналіз та критерії впровадження у навчальний процес // Освіта і упр.. - 2012. - 15, № 4.
2.

Куликова Л. Б. Зарубежные исторические учебники в отечественных классических гимназиях: анализ идей и содержания // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
3.

Кузнецова М. В. Місце і роль підручника в самоосвітній діяльності школярів. Творчий доробок М. І. Пентилюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59.
4.

Очеретянко С. І. Забезпечення підручниками німецької школи в 20-х роках XX ст.: економічні проблеми та політичні дискусії // Історія України. Маловідомі імена, події, факти : зб. наук. ст. - 2003. - Вип. 20-21.
5.

Редько В. Г. Який підручник потрібен профільній школі? (Особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи) // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2.
6.

Масол Л. М. Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво") // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
7.

Смагін І. І. Перший вітчизняний шкільний підручник з громадянської освіти Самуїла фон Пуфендорфа // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37.
8.

Вишнівський Р. Іван Франко про стан та вимоги до шкільних підручників // Молодь і ринок. - 2012. - № 3.
9.

Васьківська Г. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи // Рідна шк.. - 2013. - № 6.
10.

Жосан О. Зміст підготовки незалежних експертів шкільних підручників у закладі післядипломної освіти // Нова пед. думка. - 2012. - № 2.
11.

Гончаренко С. Дидактичні функції підручника // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2.
12.

Кузнецов Ю. Б. Проблеми сучасного підручника // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 2.
13.

Виговська О. Вітчизняна книга з фондів державної науково-педагогічної бібліотеки і про що вона може повідати // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3.
14.

Гончаренко І. Підручники, підручники і<$Esymbol Ь> не тільки // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1.
15.

Арцишевська М. Р. Перший ілюстрований підручник (До 350-ліття видання "Чуттєвого світу в малюнках" Яна Амоса Коменського) // Пед. пошук. - 2008. - № 4.
16.
"Український шкільний підручник: перспективи діалогу громадськості і влади". Матеріали регіональної конференції, Полтава, 18 - 19 вересня 2007 р. (в рамках українсько-нідерландського проекту "Громадські платформи освітніх реформ в Україні") // Постметодика. - 2007. - № 5.
17.

Смагін І. Теорія сучасного підручника в контексті удосконалення навчальних програм закладів післядипломної педагогічної освіти // Нова пед. думка. - 2008. - № 4.
18.

Друкачук Ю. О. Формування в учнів умінь і навичок опрацювання текстової інформації // Пед. пошук. - 2012. - № 2.
19.

Стоцька О. В. Конференція "Український шкільний підручник: час говорити, час діяти" // Постметодика. - 2007. - № 6.
20.

Бар'яхтар В. Г. Співпраця науки, освіти і видавничої галузі при створенні шкільних підручників // Вісн. НАН України. - 2017. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського