Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кузьменко Н. М. Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 1998
|
2. |
Боришевський М. Й. Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. — К., 1999
|
3. | Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. — К.: Комп'ютер у шк. та сім'ї, 1999
|
4. |
Бурдонос Л. Видання навчальної літератури для середньої освіти в 1997 - 1999 рр. // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 6.
|
5. | . — К.: Пед. Думка, 2000. — 195 с.
|
6. | Українська історична дидактика. Міжнародний діалог : Фахівці різних країн про сучасні укр. підруч. з історії. — К.: Генеза, 2000
|
7. |
Фуртак Б. Л. Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи (порівняльний аналіз) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2001
|
8. |
Сердюк Т. А. "Синопсис": політична заангажованість історичної моделі. — 2002 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
|
9. |
Карпенко О. О. Трансформація підручника в соціально-культурному розвитку суспільства. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
10. |
Очеретянко С. І. Забезпечення підручниками німецької школи в 20-х роках XX ст.: економічні проблеми та політичні дискусії // Історія України. Маловідомі імена, події, факти : зб. наук. ст. - 2003. - Вип. 20-21.
|
11. |
Лікарчук А. М. Технологія створення та використання зошитів з друкованою основою (на матеріалі хімії) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2003
|
12. |
Фізеші О. Й. Виховна спрямованість змісту букварів в українських школах Закарпаття (друга половина ХІХ - кінець ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Івано-Франківськ, 2004
|
13. |
Яременко В. "Добрі жнива колись-то будуть..." (Християнська наповненість Шевченкового "Букваря"). — 2004 // Слово і час.
|
14. |
Гірняк А. Н. Система традиційного підручникотворення та її психолого-дидактичний аналіз. — Т.: Ін-т ЕСО, 2004
|
15. |
Кодлюк Я. П. Підручник для початкової школи: теорія і практика : Моногр. — Т.: Підруч. і посіб., 2004
|
16. |
Козак І. І. Історико-педагогічна характеристика українських букварів кінця XIX - початку XX ст. : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2004
|
17. |
Кодлюк Я. П. Теорія і практика підручникотворення у галузі початкової освіти України (1960 - 2000 рр.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01. — К., 2005
|
18. |
Куликова Л. Б. Зарубежные исторические учебники в отечественных классических гимназиях: анализ идей и содержания // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
|
19. |
Бай І. Б. Педагогічні засади укладання та ілюстрування українських підручників Галичини (друга половина XIX - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — Івано-Франківськ, 2005
|
20. |
Масол Л. М. Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво") // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
|
| |