РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (66)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Міщенко О. В. Міжпредметні зв'язки як фактор збільшення обсягу рухової активності дітей. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Лисяк В. Н. Межпредметные связи, как основное условие развития у школьников интереса к занятиям физической культурой и спортом. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Міщенко О. В. Реалізація міжпредметних зв'язків у фізичному вихованні молодших школярів : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Л., 2002
4.

Зеленяк О. П. Реалізація міжпредметних зв'язків інформатики та математики в процесі навчання інформатики в школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2004
5.

Мельник С. А. Інтегрований урок як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2010
6.

Войтович О. П. Міжпредметні зв'язки у навчанні фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2010
7.

Бузінська Я. М. Підготовка майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв'язків у початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Ялта, 2011
8.

Гончарук О. В. Формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі навчання інтегрованих предметів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07. — Миколаїв, 2010
9.

Боднар О. А. Методика навчання теми "Тригонометричні функції" з використанням міжпредметних зв'язків у старшій школі. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
10.

Нефедов Л. И. Метод выбора вариативной составляющей учебного плана в многопрофильном среднем учебном заведении. — 2012 // Вестн. ХНАДУ.
11.

Дьяченко М. В. Про інтегративне навчання іноземної мови в школі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
12.

Добриця М. В. Шляхи реалізації міжпредметного підходу на уроках історії. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Мухін М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9.
14.

Ремизовська Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уелсі // Рідна шк.. - 2008. - № 1/2.
15.

Постоленко І. Планування і цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії // Рідна шк.. - 2010. - № 6.
16.

Пруднікова Л. Урок-подорож "Від минулого - до сучасності. У гості до пана Савки" (інтегрований урок з історії географії) // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9.
17.

Кузьменко В. У. Оновлення програми виховання і навчання «ДИТИНА» – вимога сучасності // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
18.

Мартынова Р. Ю. Дидактическая сущность интегрированного процесса обучения // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
19.

Кияновский А. А. Межпредметные связи в формировании научной картины мира // Наука і освіта. - 2010. - № 8.
20.

Боднар О. А. Міжпредметне мислення з математики у психофізіології // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського