Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.375$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рібцун Ю. Ігри з кольором як засіб корекції ФФНМ у дітей середнього дошкільного віку // Дефектологія. - 2008. - № 4.
|
2. |
Маковецька Н. В. Ігри з піском як засіб оздоровлення дошкільників. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
3. |
Луцан Н. І. Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки // Наука і освіта. - 2007. - № 3.
|
4. |
Агіляр Туклер В. В. Виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. — Київ, 2020
|
5. |
Аматьєва О. П. Дидактична гра як засіб формування експресії мовлення у дітей старшого дошкільного віку. — О., 2000 // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського.
|
6. |
Подоляка А. Є. Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку з використанням інформаційних технологій. — 2011 // Слобожан. наук.-спорт. вісн.
|
7. |
Вільчковська А. Застосування музики в ігровій діяльності дітей дошкільного віку // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2018. - № 2.
|
8. |
Конох О. Є. Комплексне використання засобів спортивних ігор у підвищенні фізичного стану дітей 5 - 6 років : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. — Дніпропетровськ, 2013
|
9. |
Захарченко В. Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі : Навч.-метод. посіб. — К., 2001
|
10. |
Богуш А. М. Мовленнєвий супровід словесних ігор // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5.
|
11. |
Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. — 3-тє вид. — Київ: Слово, 2014. — 302, [1]
|
12. |
Труш Н. В. Народні рухливі ігри в системі засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13.
|
13. |
Форостюк Т. Наступність і перспективність у використанні гри як засобу формування інтересу дитини до навчальної діяльності // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
|
14. |
Чепка О. Наступність в організації ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
|
15. |
Тарасенко Г. С. Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб. — К.: Слово, 2010
|
16. |
Вольчинський А. Я. Підвищення рухової активності дошкільнят засобом українських народних ігор. — 2010 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
17. | Подоляночка. Народні рухливі ігри : Посіб. — Рівне: Волин. обереги, 2007
|
18. |
Бенера В. Про впровадження інтелектуальних мовленнєвих ігор у сучасну практику дошкільної освіти // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14.
|
19. |
Акчурина-Муфтиева Н. М. Развитие детского творческого конструирования из бумаги : Учеб. пособие. — Симф.: Крымучпедгиз, 2003
|
20. |
Вольчинська Н. О. Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок. — 2011 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
|
| |