Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.69<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Кирилаш А. В. Развитие личности в процессе самообразования. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Вакуленко В. М. Розвиток теорії й практики вищої педагогічної освіти України, Росії, Білорусі на основі акмеологічного підходу : моногр. — Луганськ: Альма-матер, 2007
|
3. |
Вакуленко В. М. Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз) : автореф. дис... д-ра пед. наук. — Луганськ, 2008
|
4. |
Панфілов О. Ю. Синергетичний підхід до осмислення освіти. — 2009 // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія.
|
5. |
Редліх С. М. Культура само-самостійності роботи педагога як умова і результат саморозвитку і самореалізації в моделі безперервного професійного обратання. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
6. |
Данилова Г. Теоретичний аналіз професіоналізму суб'єкта діяльності в контексті акмеології // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 1.
|
7. |
Сіверс З. Феномен творчості як базова складова акмеологічного розвитку особистості // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 1.
|
8. |
Данилова Г. Акмеологічна школа: нова якість освіти // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 2.
|
9. |
Чебоненко С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів // Вища освіта України. - 2010. - № 2.
|
10. |
Береза В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості // Вища освіта України. - 2015. - № 1.
|
11. |
Дубасенюк О. А. Проблема самоосвіти учнівської молоді у працях польських учених // Укр. полоністика. - 2012. - Вип. 9.
|
12. |
Ostrovska H. Yo. Conceptual principles of learning organization building // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2021. - № 3.
|