Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.22<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Плиско В. И. Освоение профессионально-прикладных навыков в условиях смоделированных ситуаций. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Бочарова С. П. Проблеми розвитку професійної пам'яті в умовах інновацій навчання. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
|
3. |
Чебыкин А. Я. Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Науч.-метод. пособие. — О.: АстроПринт, 1999
|
4. | . — К.; Запоріжжя, 2004. — 480 с.
|
5. |
Сопнєва Н. Б. Сутність і види мотивів навчальної діяльності. — 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Коротяев Б. И. Восхождение. — Луганск: Альма-матер, 2003
|
7. |
Чуприков А. П. Мир леворуких. — 3-е изд. — К.: Ин-т нейропсихиатрии А.Чуприкова, 2008
|
8. |
Єгорова О. В. Пізнавальна активність особистості: сутність, рівні, компоненти. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Klochko V. I. Mathematical model of the process of knowledge digestion and forgetting. — 2001 // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології.
|
10. |
Герасимов Б. М. Принципи побудови й перспективи застосування інтелектуальних навчальних систем. — 2006 // НТІ.
|
11. |
Усік О. Ю. Регуляція навчально-пізнавальної діяльності: соціально-філософський аналіз : Автореф. дис... канд. філософ. наук. — Х., 2005
|
12. |
Ясенова І. С. Методика розрахунку структурно-логічних схем. — 2011 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
|
13. |
Бондаренко Л. Акмеологія та аксіологія - нові акценти в інноваційному освітньому просторі. — 2010 // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини.
|
14. |
Прокоф'єва М. Становлення інтеграційного знання фахівця // Рідна шк.. - 2006. - № 7.
|
15. |
Листопад О. А. Характеристика базових понять педагогіки творчості // Наша шк.. - 2011. - № 5.
|
16. |
Щербина С. М. Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
|
17. |
Шпак О. Конструктивна складова професійної діяльності педагога // Молодь і ринок. - 2014. - № 3.
|
18. |
Осаульчик О. Б. Розвиток творчого потенціалу як єдність інтелектуального і емоційного в навчально-виховному процесі // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
|
19. |
Прищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 1.
|
20. |
Семенець С. П. Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25.
|
| |