РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Плиско В. И. Освоение профессионально-прикладных навыков в условиях смоделированных ситуаций. — Х., 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
2.

Бочарова С. П. Проблеми розвитку професійної пам'яті в умовах інновацій навчання. — 1999 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
3.

Чебыкин А. Я. Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Науч.-метод. пособие. — О.: АстроПринт, 1999
4.
. — К.; Запоріжжя, 2004. — 480 с.
5.

Сопнєва Н. Б. Сутність і види мотивів навчальної діяльності. — 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
6.

Коротяев Б. И. Восхождение. — Луганск: Альма-матер, 2003
7.

Чуприков А. П. Мир леворуких. — 3-е изд. — К.: Ин-т нейропсихиатрии А.Чуприкова, 2008
8.

Єгорова О. В. Пізнавальна активність особистості: сутність, рівні, компоненти. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Klochko V. I. Mathematical model of the process of knowledge digestion and forgetting. — 2001 // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології.
10.

Герасимов Б. М. Принципи побудови й перспективи застосування інтелектуальних навчальних систем. — 2006 // НТІ.
11.

Усік О. Ю. Регуляція навчально-пізнавальної діяльності: соціально-філософський аналіз : Автореф. дис... канд. філософ. наук. — Х., 2005
12.

Ясенова І. С. Методика розрахунку структурно-логічних схем. — 2011 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
13.

Бондаренко Л.  Акмеологія та аксіологія - нові акценти в інноваційному освітньому просторі. — 2010 // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини.
14.

Прокоф'єва М. Становлення інтеграційного знання фахівця // Рідна шк.. - 2006. - № 7.
15.

Листопад О. А. Характеристика базових понять педагогіки творчості // Наша шк.. - 2011. - № 5.
16.

Щербина С. М. Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
17.

Шпак О. Конструктивна складова професійної діяльності педагога // Молодь і ринок. - 2014. - № 3.
18.

Осаульчик О. Б. Розвиток творчого потенціалу як єдність інтелектуального і емоційного в навчально-виховному процесі // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33.
19.

Прищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 1.
20.

Семенець С. П. Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського