РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (20)Автореферати дисертацій (10)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0-803.81<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 145
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України. — 2011 // Технологія і техніка друкарства.
3.

Пономаренко М. С. Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверину та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 4.
4.

Матвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі "Вконтакті" (Vkontakte.ru). — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
5.

Мороз М.  Реклама в соціальних мережах - сутність і дилеми. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
6.

Капінус Л. В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів. — 2010 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
7.

Качинська А. І. Віртуальна реклама у файлообмінних мережах (на прикладі популярних українських торрент-трекерів) // Наук. зап.. - 2011. - № 4.
8.

Щерба О. І. Роль реклами у підприємницькій діяльності // Наук. зап.. - 2011. - № 2.
9.

Гараніна І. І. Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749.
10.

Пономаренко М. С. Результати поглибленого аналізу параметричних показників телереклами ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів - доказова база для розробки нормативно-правових засад ефективного державного упорядкування її діяльності // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 3.
11.

Штовба С. Д. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 2.
12.

Голда Н. М. Вплив реклами на поведінку споживача під час купівлі товарів різних типів // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 5.
13.

Оборская А. Г. Методика определения результативности рекламного проекта. — 2010 // Вост.-Европ. журн. передовых технологий.
14.

Соловйов О. С. Параметричний аналіз ТОП-10 рейтинг-рангового розподілу телереклами лікарських засобів за 2004 - 2014 рр. (телерекламний період виживання) // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24, кн. 3.
15.

Кліменкова А. М. Методика ідентифікації культурних кодів комерційної реклами: розробка та валідизація // Укр. соціум. - 2014. - № 3.
16.

Глущенко Т. С. Тенденції та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України // Бізнес Інформ. - 2015. - № 4.
17.

Компанієць Т. І. Психологічні аспекти реклами як інструменту успішного збуту продукції // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2.
18.

Діброва Т. Г. Процедура планування бюджету рекламної кампанії: комбінований підхід // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11.
19.

Продіус О. Вплив реклами на ефективність діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання // Наук. вісн.. - 2015. - № 9.
20.

Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського