РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0-36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ліпич Л. Г. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів. — Луцьк: Надстир'я, 1999
2.

Галич О. А. Особливості попиту на продовольчі товари в Полтавській області. — 2002 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
3.

Дейнека Ю. П. Організаційна структура управління, орієнтована на споживача: суть та особливості формування. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
4.

Баскакова М. Ю. Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку. — 2006 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
5.

Залужець І. Р. Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
6.

Чухрай Н. І. Залучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
7.

Русева О. М. Управління маркетинговими дослідженнями виробництва товарів та послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — К., 1999
8.

Дейнека О. Є. Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
9.

Радіщук Т. П. Особливості прогнозування кон'юнктури товарного ринку. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
10.

Василькевич Л. О. Структура поведінки споживачів і характеристика її основних компонентів у системі економічних відносин. — 2011 // Економіка і регіон.
11.

Князик Ю. М. Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. — 2012 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
12.

Решетілова Т. Б. Методологія прогнозування споживчої інноваційності // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749.
13.

Ковтун О. А. Кон'юнктура світового ринку м'яса в умовах глобалізації : монографія. — К.: Компринт, 2013
14.

Шульгіна Л. М. Теоретичні засади визначення сутності механізму формування споживчої цінності товару // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
15.

Шкурупская И. А. Поведенческие мотивы приобретения гелиоэнергетического оборудования // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12.
16.

Барабаш О. В. Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 9.
17.

Чорний А. Ю. Вітчизняний досвід моделювання латентних економічних категорій: індекс задоволеності споживачів // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 8.
18.

Трубей О. М. Залучення посередників до закупівельно-збутової діяльності на ринку споживчих товарів // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 1.
19.

Кобрин В. М. Незалежне порівняльне тестування - орієнтир українського споживача на ринку товарів та послуг // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 2/10.
20.

Тунік А. Г. Формування асортиментної політики в ТОВ "Фоззі-Фуд" при дослідженні попиту продукції // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського