Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0-36$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 177
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Узбек О. До питання про аналіз індивідуального ринку товарів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
2. |
Ліпич Л. Г. Методи визначення потреб індивідуальних споживачів. — Луцьк: Надстир'я, 1999
|
3. | Споживча оцінка асортименту та якості товарів : Зб. наук. пр. — К., 2000
|
4. |
Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К., 1999
|
5. |
Зозулев А. В. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — К.: Знання, 2004
|
6. |
Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку : Навч. посіб. — 2-е вид., виправл. і доповн. — К.: Знання, 2003
|
7. |
Иванова Р. Х. Поведение потребителей : Учеб. пособие. — Х.: ИД "ИНЖЭК", 2003 - (Учеб. изд.).
|
8. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посіб. — Л., 2004
|
9. |
Кучеренко В. Д. Маркетингова товарна політика : Підруч. — К., 2005
|
10. |
Райко Д. В. Моделирование поведения потребителей при принятии решения о производстве и продвижении инновационных товаров : учеб. пособие. — Х., 2007
|
11. |
Павлишин М. Л. . — Л., 2006
|
12. | Поведінка споживачів : Конспект лекцій . — Суми, 2007
|
13. |
Скибінський С. В. Сегментування ринку в інвестиційних проектах. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007
|
14. |
Щербань В. М. Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. — К.: Кондор, 2006
|
15. |
Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : Підруч. — Суми: Унів. кн., 2007
|
16. |
Загородній А. Г. Управління взаємозв`язками підприємства зі споживачами продукції : монографія. — Л., 2008
|
17. |
Літнарович Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі успішного функціонування держави : порівняльний аналіз. — Рівне, 2009
|
18. |
Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. — Л.: ЛКА, 2009
|
19. |
Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія. — К., 2008
|
20. |
Дайновський Ю. А. Товарна інноваційна політика : навч. посіб. — Л., 2008
|
| |