РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (196)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 310
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Sagaidak M. P. Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9.
2.

Savchenko K. Building business processes as a way to implement the system approach in marketing management // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
3.

Kovalenko N. Characteristic of the complex marketing communications elements // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2017. - 71, № 2.
4.

Miklosik A. Communication campaign management in search-centric marketing // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 12.
5.

Mokliak M. Crisis marketing: features of application and ways of reformation // Економіка і регіон. - 2020. - № 2.
6.

Limanski A.  Cultural conditioning in marketing on foreign markets. — 2009 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
7.

Kulinich T. V. Directions and possibilities of small enterprises' profitability growth in the field of domestic store sales of building materials // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
8.

Koval Z. O. Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2016. - 3, № 1.
9.

Mokliak M. Features of modern strategic control of enterprise marketing activity // Економіка і регіон. - 2019. - № 3.
10.

Fomichenko I. Internet marketing as a modern enterprise communication tool // Екон. вісн. Донбасу. - 2020. - № 4.
11.

Lomovskykh L. Management and organizational and economic conditions of strengthening the marketing activity of the enterprise and maintaining efficient agro business // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2.
12.

Lisna I. F. Marketing research and marketing planning at macro and micro levels // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11.
13.

Reshetnikova I. I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
14.

Prynko M. S. Specialities of using marketing mix by professional organizations // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
15.

Datsii N. V. Strategic approach to quality management enterprises marketing activities // Публ. урядування. - 2017. - № 1.
16.

Gonchar O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise // Наук. вісн. Полісся. - 2017. - Вип. 3 (ч. 2).
17.

Bondarenko V. The effectiveness of product and brand promotion: the role of marketing communications // Економіка і регіон. - 2021. - № 1.
18.

Khrystenko O. Theoretical aspects of enterprise image management // Економіка і регіон. - 2020. - № 2.
19.

Hirna O. To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digital marketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2.
20.

Teletov A. S. Trust-creating factors for the clients and customers of businesses that can be set by marketing tools // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського