РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (196)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 310
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Штовба О. В. Класифікація товарних брендів // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2005. - № 4.
2.

Зачешигрива О. В. Маркетингова діяльність ДНВП "Картографія" // Вісн. геодезії та картографії. - 2004. - № 2.
3.

Жарська І. О. Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємства // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5.
4.

Мороз О. В. Філософія і методологія наукових пошуків створення ефективної моделі брендингу на регіональних ринках України // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 1.
5.

Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 4.
6.

Литовченко И. Л. Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникаций // Проблеми економіки. - 2015. - № 1.
7.

Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 5.
8.

Зюкова І. О. Моделювання маркетингових засобів стратегічного управління підприємством // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1.
9.

Діброва Т. Г. Особливості застосування QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціях // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
10.

Мартиненко Д. О. Механізм маркетингового планування на підприємстві // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 2.
11.

Мисик В. М. Партизанський маркетинг як інструмент підвищення ефективності менеджменту на вітчизняних підприємствах // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 790.
12.

Ащаулов В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 1.
13.

Мартиненко Д. О. Планування як системний процес формування перспективного спрямування маркетингу // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 1.
14.

Коваль Т. А. Дослідження маркетингу партнерських відносин як інструменту стратегічного управління підприємством // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4.
15.

Канцідал Т. В. Вплив маркетингового середовища на асортиментну політику підприємства // Економіка і регіон. - 2013. - № 2.
16.

Sagaidak M. P. Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9.
17.

Гугул О. Я. Нейромаркетинг як інструмент дослідження поведінки споживачів у системі маркетингових інновацій підприємства // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4.
18.

Литовченко І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій // Економіка України. - 2015. - № 5.
19.

Клепікова О. Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2016. - № 7.
20.

Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 833.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського