РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.20-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Дейнека О. Є. Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Дейнека О. Є. Зміна орієнтирів маркетингової стратегії роздрібного підприємства у кризовий період. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Крутушкіна О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011
4.

Кіктенко З. П. Роль маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 3.
5.

Шимко А. В. Управління маркетинговими технологіями в роздрібній торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2017
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського