РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.20-21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Алачева А. И. Маркетинговая информация в управленческой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
2.

Литвин А. Ю. Механізми державного регулювання роздрібної торгівлі в Україні : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.05. — Донецьк, 2003
3.

Страшинська Л. В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 40.
4.

Савенко І. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 5.
5.

Григоренко Т. М. Управління розвитком франчайзингових роздрібних торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2015
6.

Тихонченко Р. С. Розробка CRM-стратегії на підприємствах роздрібної торгівлі на основі процесного підходу // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського