РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (620)Журнали та продовжувані видання (202)Автореферати дисертацій (95)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 597
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Алачева А. И. Маркетинговая информация в управленческой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
2.

Балабанова І.  Моніторинг маркетингових факторів прибутковості підприємств роздрібної торгівлі. — 1999 // Торгівля і ринок України.
3.

Дударь А. П. Реклама в коммерческой деятельности торгово-производственной фирмы. — Симф.: Таврида, 2001
4.

Сальников А.  Розничная торговая сеть в условиях перехода к рыночной экономике. — 1999 // Торгівля і ринок України.
5.

Шестов С. Н. Совершенствование управления рекламной деятельностью в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий. — Донецк, 1998
6.

Шестов С. Н. Стратегическое программирование рекламной деятельности торговых предприятий в системе маркетинга. — Донецк, 1998
7.

Еремина Л. А. Управление закупочной деятельностью в условиях маркетинговой ориентации торговых предприятий. — Донецк, 1998
8.

Еремина Л. А. Управление риском в закупочной деятельности торговых предприятий в рыночной экономике. — Донецк, 1998
9.

Луняков О. В. Задачи планирования ассортимента товаров супермаркета. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
10.

Соломицкая О. Н. Использование дизайна для продвижения товаров в розничной торговле Первомайщины. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
11.

Банах Ю. В. Інноваційна реструктуризація інформаційно-аналітичного комплексу "Петрівка-інфо". — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
12.

Захарова Е. С. Логотип как неотъемлемая часть на рынке услуг. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
13.

Саркисян Л. Г. Организация розничной торговой сети : Моногр. — Донецк, 2005
14.

Сбитнева Н. Ф. Современная украинская упаковка: проблемы повышения рекламной эффективности. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
15.

Бондаренко І. В. Торгівельне обладнання магазинів одягу. Вимоги та сучасні тенденції. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
16.

Закалюжна Л. В. Торгова марка в сучасній Україні. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
17.

Пономаренко В. С. Організація даних у розподілених інформаційних системах : Навч. посіб. — Х., 2000
18.

Дупляк В. Д. Організація та проведення торгів у водогосподарському будівництві : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.; Рівне, 2002
19.

Бондаренко И. В. Дизайн встроенного торгового оборудования в современных магазинах одежды. — 2004 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
20.

Фесюк В. А. Товаропостачання торговельних підприємств : Навч. посіб. — К., 2003
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського