Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.751.353.1-211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Присяжнюк О. Ф. Застосування оперативного маркетингу на молокопереробних підприємствах // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 2.
|
2. |
Рябчик А. В. Маркетинг підприємств молокопродуктового підкомплексу України на ринку Російської Федерації : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
|
3. |
Овсієнко Н. В. Маркетингові стратегії підприємств-виробників молокопереробної галузі : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04. — Київ, 2016
|
4. |
Антонюк К. І. Маркетингове позиціонування на ринку морозива України : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2008
|
5. |
Малишкіна Т. Г. Організаційно-економічний механізм формування підсистем забезпечення маркетингу молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2012
|
6. |
П'янкова О. В. Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2013
|
7. |
Шафалюк О. К. Споживач в маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04. — К., 2009
|
8. |
Петриняк У. Я. Удосконалення маркетингової діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Біла Церква, 2011
|
9. |
Мілаш Л. М. Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Х., 2009
|
10. |
Присяжнюк О. Ф. Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук. — Житомир, 2008
|
11. |
Яловега Л. В. Формування маркетингового потенціалу молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2015. — 20, [1]: рис.
|