РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-56-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Вовчак О. Д. Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
2.

Боденчук Л. Б. Розроблення системи маркетингу залучення прямих іноземних інвестицій. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
3.

Байрака В. М. Організаційно-економічні механізми підвищення експортного потенціалу інвестиційного комплексу України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2002
4.

Попова Ю. М. Маркетингові інструменти оцінювання інвестиційної привабливості регіону // Економіка і регіон. - 2016. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського